ניוזים חמיםחדשות

דרמה בראשל"צ: שוטרי סיור הצילו ברחוב קפלינסקי ילד שנלכד בדירה בוערת בקומה רביעית. מצב הילד בינוני

ילד בן 12 נותר לכוד בדירה בוערת, בקומה הרביעית ברחוב קפלנסקי בראשל"צ. שוטרי סיור וכבאים חילצו את הילד שהובהל לבית החולים, כשמצבו בינוני

 

במשטרה ובכיבוי ראשון לציון התקבל דיווח על דירה בוערת ברחוב קפלינסקי בראשון לציון. צוות שוטרי סיור מתחנת ראשון לציון ופקחי עירייה, יחד עם לוחמי האש, שהגיעו אל המקום, זיהו ילד כבן 12 שעומד בחלון הדירה אפופת העשן, כאשר להבות בוקעות מחלק מפתחי הבית.
השוטרים הנחו את הילד לשמור על ראשו באוויר הצח, ובמקביל עלו על גג הבניין, ומשכו בעזרת חבל את הילד. במהלך מאמץ החילוץ שאפו השוטרים עשן, ונזקקו לטיפול רפואי. הילד שחולץ פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא.

חובש בכיר במד"א אלחנן רוט סיפר: "הגענו לבניין המגורים וראינו עשן סמיך מאוד יוצא מהדירה שבקומה החמישית. בתוך הדירה נלכד נער בן 12 ואנשים שהיו במקום עלו לחלץ אותו. לאחר שכולם יצאו מהבניין, הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני ועם סימני שאיפת עשן".

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות