ניוזים חמיםחדשותחינוך

16 חודשי מאסר בפועל נגזרו על גננת "גן מתוק" בגבעתיים, אביבה דהן, שהכתה ונהגה באלימות כלפי הפעוטות

אביבה דהן, הגננת בת ה-66 מ"גן מתוק" בגבעתיים שתועדה מכה, מטיחה ומתעללת בפעוטות, תישלח ל-16 חודשי מאסר בפועל ותפצה כל משפחה של ילד ב-3000 שקל. השופטת נועה תבור: "לא מדובר ברגע של אובדן שיקול הדעת אלא בהתנהלות חוזרת ונשנית"

16 חודשי מאסר בפועל וכן פיצוי בסך 3000 שקל לכל הורה של ילד שעבר התעללות, זה מה שגזר בית המשפט על אביבה דהן, הגננת בת ה-66 שתועדה מכה, מטיחה ומתעללת בפעוטות ב"גן מתוק" בגבעתיים, פרשה שנחשפה לפני כשלוש שנים.

"תפיסה בכוח, מכה ביד, דחיפות, הטחה בכוח בכיסא. אלו הם תיאורים שהדעת אינה יכולה להתקבל כהתנהלות של גננת בגן ילדים", כך כתבה בפסיקתה השופטת נועה תבור: "ההורים סיפרו כי ראו סימני מצוקה, אבל החליטו לאמץ את הסברי צוות הגן והאשימו את עצמם".

"לא מדובר ברגע של אובדן שיקול הדעת אלא בהתנהלות חוזרת ונשנית. הימים חלפו והאלימות נשארה", כותבת השופטת תבור וכן: "במשך כמה חודשים השליטה דהן אווירה של טרור ונהגה באלימות מילולית ובכוחניות נגד פעוטות רכים נטולי יכולת להתגונן".

 

צילום: המשטרה ממצלמות הגן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות