ניוזים חמיםבת ים

הקואליציה בבת ים מתרחבת: סיעת 'בת-ים בראש מורם' וחבר מועצת העיר שמעון ועקנין, העומד בראש הסיעה במועצת העיר, הצטרפו לקואליציה

ההסכם גובש בחודשים האחרונים בין ראש העיר צביקה ברוט לבין ועקנין ולבין ראש העיר לשעבר יוסי בכר, העומד בראש המפלגה גם לאחר שפרש מהמועצה. במסגרת ההסכם ימונה שמעון ועקנין למחזיק תיק התחבורה. בנוסף הוא ישמש כנציג העיריה בכנסת

עירית בת-ים הודיעה היום על חתימת הסכם קואליציוני עם סיעת 'בת-ים בראש מורם', ועל הצטרפותו של חבר מועצת העיר שמעון ועקנין, העומד בראש הסיעה במועצת העיר, לקואליציה.

ההסכם גובש בחודשים האחרונים בין ראש העיר צביקה ברוט לבין ועקנין ולבין ראש העיר לשעבר יוסי בכר, העומד בראש המפלגה גם לאחר שפרש מהמועצה. הצדדים הודיעו כי בכוונתם לייצר אחדות רחבה בעיר על מנת להמשיך את העשייה בעיקר בתחומי השקיפות, ניקיון כפיים, שיקום המצב הכלכלי ומחיקת הגירעון העירוני, ופיתוח העיר בתחומי הניקיון, החינוך ושיפור המרחב הציבורי. במסגרת ההסכם ימונה שמעון ועקנין למחזיק תיק התחבורה. בנוסף הוא ישמש כנציג העיריה בכנסת.

ראש העיר צביקה ברוט ציין כי "יוסי בכר ושמעון ועקנין הם שותפים מלאים לראייה שלי, שצריך לשים את טובת הציבור לפני כל דבר אחר. אנחנו שותפים יחד לרעיון שצריך להוציא את השחיתות מהעירייה, להבריא את הקופה הציבורית, ולתת לתושבים את השירות הטוב ביותר שרק אפשר. יוסי התחיל את העשייה הזו בתקופת כהונתו, ואנחנו זוכים להשלים ולחזק עוד יותר את העשייה בתחומים הללו".

יוסי בכר ציין כי "העיר הייתה בגירעון הגדול ביותר בתולדותיה, והייתה בעבר על סף פשיטת רגל, בגלל ניהול רשלני שהיה בעיר עד שנכנסתי לתפקידי. עבדנו קשה מאד כדי להביא לתיקון כלכלי ואני שמח שכעת רואים את הפירות. נוכיח לציבור שאפשר להביא להישגים ולתת את השירות ברמה הגבוהה ביותר גם בצורה נקיה ומבלי לשלוח יד לקופה הציבורית".

שמעון ועקנין ציין כי "אני שמח להצטרף לקואליציה שהוכיחה הצלחה משמעותית בהתמודדות עם המשבר הכלכלי, שהביאה את העיריה לאיזון, ואשר עומדת להביא בשנים הבאות בשורות אדירות לתושבי העיר. אני תמיד אהבתי להיות חלק מאלו שעושים, ולא מאלו שרק יושבים ביציע ומדברים. הדבר החשוב ביותר הוא שנזכור שנגמרה התקופה שאפשר להשתמש בכסף הציבורי, ששייך לכולנו, כאילו הוא כסף פרטי. כסף ציבורי הוא קודש, והשותפות שלנו מראה שאפשר להגיע להישגים גדולים ולהיות הנהלת עיר מצטיינת, עם הישגים גדולים בהווה ובעתיד, ועדיין להישאר אדם ישר ומקצועי. אפשר גם ללכת בדרך הישר וגם להיות ראש עיר מצוין. זה לא היה בעבר, אבל זה בהחלט חלק מההווה והעתיד שלנו".

ההסכם יונח על שולחן מועצת העיר בישיבתה הקרובה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות