ניוזים חמיםחדשות

אב ובנו מרחובות החליטו לפתור סכסוך ממושך שהיה לבן עם נער בן 16, כשפרצו לביתו, גררו אותו החוצה ודקרו אותו

כתב אישום חמור הוגש השבוע כנגד שני בני משפחה, אב ובנו מרחובות, שתקפו ודקרו נער בן 16, עמו לבן היה סכסוך מתמשך. פרצו לבית הנער, בעטו בו ודקרו אותו

 

בתאריך 24/3/2021 הוכה ונדקר בראשו קטין כבן 16 תושב רחובות על ידי מספר חשודים על רקע סכסוך הקיים ביניהם. הקטין נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

בחקירה מאומצת שנוהלה בתחנת רחובות הצליחו החוקרים להגיע לארבעה בני משפחה אחת שתקפו את הקטין על רקע סכסוך מתמשך ביניהם. מתוך החקירה עלה כי ארבעת החשודים התפרצו לביתו של הקטין בעת שהוריו לא נכחו בבית, אילצו אותו להתלוות אליהם תוך כדי איומים בסכין, אז הובילו אותו לחצר ביתם ושם תקפו אותו באגרופים ודקרו אותו בראשו.

ארבעת החשודים נעצרו לחקירה, בהמשך שוחררו שניים ומעצרם של שניים נוספים הוארך בבית המשפט.

בסיומה של חקירה נאספו די לראיות להגשת כתב אישום כאמור כנגד שניים מהמעורבים, אב ובנו (בני 52, 21, תושבי רחובות, בעבירות של תקיפה ופציעה בנסיבות מחמירות וכן בקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות