ניוזים חמיםחדשות

5 תושבי יפו נעצרו הבוקר בחשד כי רצחו לפני חצי שנה את תושב העיר ראשד דויקאת על רקע סכסוך ארוך שנים בין שתי משפחות ביפו

ניתן לפרסם: המשטרה עצרה לפנות בוקר בתום חקירה סמויה, 5 תושבי יפו בחשד למעורבות ברצח תושב העיר - ראשד דויכאת. הרקע לרצח: סכסוך ממושך בין שתי משפחות

היחידה המרכזית של מחוז ת"א פתחה לפני כחצי שנה בחקירה, עם קבלת דיווח בתאריך 25.9.20 בדבר חשד לאירוע ירי ביפו, במסגרתו נורה למוות תושב העיר- ראשד דויכאת כבן 35, בעת ישב ברכבו.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר ת"א ניהלו חקירה סמויה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, ניתוח ממצאים פורנזיים ונקיטת פעולות חקירה מורכבות, שהביאו לחשיפת זהותם של מספר תושבי יפו בחשד למעורבות ברצח, על רקע יריבות רבת שנים בין משפחות תושבות המקום.

כאמור הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי הימ"ר 5 תושבי יפו בחשד למעורבות, לצד חיפוש בבתיהם לתפיסת ממצאים העשויים להיות רלוונטיים לחקירה, ואלה הועברו לחקירה במשרדי היחידה.

בכוונת המשטרה, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, לבקש בהמשך היום את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום ת"א.

 

צילום מזירת הירי: דוברות מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות