ניוזים חמיםבריאות

"אנו בכללית מחויבים להעניק לתושבי ראש העין את כלל שירותי הרפואה מלידה ועד שיבה, לכל איש ואישה, ילדים וטף. מגפת הקורונה לימדה אותנו מקרוב עד כמה בריאות טובה הינה נכס יקר לאדם". מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג

במעמד מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, ראש עיריית ראש העין, שלום בן-משה ונכבדים נוספים, נחנך המרכז הרפואי אלון בפסגות אפק, ראש העין

עכשיו זה רשמי: במעמד מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון, מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, ראש עיריית ראש העין, שלום בן-משה ונכבדים נוספים, נחנך המרכז הרפואי אלון בראש העין. המרכז החדש של כללית ישרת את תושבי פסגות אפק בראש העין. הוא משתרע על פני 1,200 מ"ר וכולל מרכז לבריאות האישה, מרפאת ילדים, מרפאת משפחה, מרפאה יועצת, בית מרקחת רחב ידיים ועוד.

"הרופאים, האחיות, עובדי המנהל והרוקחים במרפאת אלון נבחרו כולם בקפידה. פסיפס מקצועות הבריאות שבהם ניתן מענה במרכז החדש הם חוד החנית של שירותי הבריאות בקהילה", אמרה ד"ר רייכנברג במעמד גזירת הסרט. לדבריה, "אנו בכללית מחויבים להעניק לתושבי ראש העין את כלל שירותי הרפואה מלידה ועד שיבה, לכל איש ואישה, ילדים וטף, להביא להם לקהילה את כל שפע שירותי הבריאות הנדרשים כדי לשמור על בריאותם. מגפת הקורונה לימדה אותנו מקרוב עד כמה בריאות טובה הינה נכס יקר לאדם".

פתיחת מרפאת אלון בראש העין. צילום דוברות כלליתפתיחת מרפאת אלון בראש העין. צילום דוברות כללית

ד"ר רייכנברג התייחסה גם לשיתופי הפעולה של מרכז אלון עם בית החולים מאיר מקבוצת כללית, אשר במסגרתו יקבלו רופאי הילדים של מאיר את ילדי האזור. היא הודתה למנהל בית החולים, ד"ר ירון מושקט, שהגיע לחנוכת המרפאה ואמרה: "הפעילות המרחבית עם בתי החולים של כללית הינה מכפיל כוח ומשמשת כעמוד האש בפני המחנה. שיתופי הפעולה רבים ומוכרים וממשיכים להתפתח כל העת".

לסיום סיפרה ד"ר רייכנברג על הבחירה בשם אלון, המזוהה עם העץ הישראלי ששורשיו נטועים עמוק באדמה "ערב פסח, זה אך סמלי שאנו ניצבים בפני תקופה של התחלות חדשות, של צמיחה ולבלוב, בדיוק כמו עץ האלון. אני רוצה לאחל לכולם באווירה חגיגית זו חג אביב שמח, אותו נזכה השנה לחגוג עם בני משפחותינו".

פתיחת מרפאת אלון בראש העין. צילום דוברות כלליתפתיחת מרפאת אלון בראש העין. צילום דוברות כללית

בנוסף לד"ר רייכנברג, לראש העי ראש העין בן-משה ולמנכ"ל כללית פרופ' דודסון השתתפו בטקס המרגש גם יו"ר דירקטוריון כללית, יוחנן לוקר; סמנכ"ל קהילה בכללית, יורם סגל, סמנכ"ל לוגיסטיקה גדי כהן, סמנכ"ל שיווק ושירות רותי אופקטובסקי וכן כל חברי הנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית ובהם מנהל מינהלת ראש העין ד"ר שי נתנזון ומנהל המרפאה ד"ר מוטי רוטברד.

<<צפו בדברי הברכה של ד"ר נתנזון וד"ר רוטברד בסרטונים המצורפים>>

פתיחת מרפאת אלון בראש העין. צילום דוברות כללית
צוות מרפאת אלון. צילום ניוזיםצוות מרפאת אלון. צילום ניוזים
צוות מרפאת אלון. צילום ניוזיםצוות מרפאת אלון. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות