ניוזים חמיםחדשות

צפו: סתימת פיות נוסח כרמל שאמה הכהן: בזמן שבעל עסק כואב בא למחות מתחת לבניין העירייה, ראש העיר שלח אליו פקח לתת לו קנס ועוד 3 שוטרים! וכל זאת בזמן שראש העיר מציץ מחלון לשכתו. "אתה ראש עיר חולה פרסום ופחדן!", צעק לעברו בעל העסק

כך "טיפל" כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית ר"ג שטוען שהוא רגיש לתושביו, בבעל עסק כואב שבא למחות הבוקר מתחת לבניין העירייה: הוא שלח אליו פקח שיקנוס אותו ועוד 3 שוטרים. כל זאת בזמן שהוא מציץ מחלון לשכתו ומורה לדוברת העירייה לכתוב פוסט מכפיש נגד עוד תושבים שהצטרפו למחאה מתחת לחלון לשכתו. וזאת בשל החלטה שלו שלא לפתוח אירועים, גם לא בפורים, למי שלא התחסן. הבעיה: רוב הילדים ובני הנוער לא יכולים להתחסן, אבל זה לא מעניין את כרמל שאמה הכהן

דין בראון הוא בעל עסק להפקות ואירועים תושב רמת גן, כבר שנה שהעסק של בראון משותק, ללא כל הכנסה וללא כל אופק לחזור לפעילות. היום, עם החזרת ההופעות בחלקים נרחבים בעולם התרבות, מצא את עצמו בראון שוב בלי יכולת להחזיר את העסק שלו לפעילות. הסיבה: החלטה של ראש עיריית רמת גן שלא לאפשר למי שלא חוסן להגיע פיזית להופעות. התוצאה: כל ההופעות שיכלו להתקיים בפורים לילדים ונוער, לא יכולות להתקיים בשל החלטה זו של כרמל שאמה הכהן.

דין בראון שלא יכל יותר, הגיע הבוקר לזעוק את זעקתו, הלכה למעשה. הוא התייצב במדשאה מתחת לבניין העירייה, וכפי שניתן לראות, הוא לקח מגפון וזעק את כאבו, אלא שראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן שמציג את עצמו כאחד שקשוב לכאורה לתושביו ולבעלי העסקים שנמצאים כבר שנה בסגרים ומצוקה, במקום לרדת ולשמוע את דין בראון- הוא שלח אליו פקח של העירייה שהודיע לבראון שהוא קונס אותו על: "הפעלת רעש חזק והפרעה". ואם לא די, כנגד בעל העסק הכואב העירייה קראה ללא פחות משלושה שוטרים כדי לעצור את המחאה.

אלא שדין בראון לא נכנע והתעקש לעמוד ולזעוק את זעקתו. הוא קרא לעבר שאמה הכהן, שהציץ מחלון לשכתו ולא טרח לרדת: "אתה שומע אותי חולה פרסום שכמותך?", פנה בראון לשאמה הכהן שהציץ מחלונו: "יא חתיכת פחדן, בוא תצא אלינו. אתה לא ראוי להיות במשרד הזה! אתה החלטת לכתוב פוסט ולעשות הפלייה. אנחנו שנה בסגר, נחנקים כבר. יש עסקים כמו העסק שלי שסגורים כבר שנה. אין לי כבר כסף ואני כבר לא בוכה על זה, אבל אתה עושה כאן אפליה וכפייה. כל העשייה הציבורית שלך תמחק!".

בראון סיפר ל"ניוזים מרכז": "אני הייתי חייב לבוא לכאן כי לפני כמה ימים אדון ראש העיר החליט לפרסם פוסט שהוא מכריז שלהופעות יוכלו להיכנס רק מחוסנים. אנחנו לפני פורים, המשמעות שגם הופעות לפורים לא יתקיימו עם קהל. מדובר בגר דין מוות עבורנו. כרמל שאמה עסוק בהופעות בטלוויזיה, לא אכפת לו מאיתנו, הוא עסוק בלכתוב פוסטים אבל לרדת ולדבר איתנו, זה לא".

תושבים רבים התגודדו במקום ותמכו במחאה של דין, כשהם מבקשים מהשוטרים והפקח שלא למנוע ממנו למחות ולזעוק את כאבו.

בתגובה, כרמל שאמה הכהן ודוברת העירייה, לבנת נזרי, במקום לרדת ולהקשיב למחאת מספר תושבים שהצטרפו לדין ולשוחח עימם, הם כאמור שלחו אנשי פיקוח עירוני ושוטרים לאיים על המפגינים ושלחו עובד עירייה לתעד את המפגינים ולהאשים אותם, בפוסט שפרסם כרמל שאמה המאשים את התושבים ואת בעלי העסקים המוחים, בכך שהם טוענים שהוראות התו הסגול הן כמו חוקי הנאצים בשואה- דבר שמעולם לא נאמר על ידי דין בראון שראש העיר לא טרח לרדת ולשוחח עמו".

למרות פניות שונות לתגובת העירייה, ראש העיר ודוברת העירייה לבנת ניזרי, לא נתנה תגובה.

 

צילומים: מערכת "ניוזים מרכז"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות