ניוזים חמיםבריאותבת ים

היענות מרשימה לחיסון כנגד קורונה הייתה היום בבת ים: במשך כ-4 שעות, 469 מתחסנים בקרוואן החיסונים הנייד של מד"א

כחלק ממבצע החיסונים הלאומי בהובלת משרד הבריאות ובשיתוף עיריית בת ים, חוסנו מאות עוברי אורח מגיל 16 ומעלה, בהם קשישים, תושבים ומבקרים בעיר

מגן דוד אדום ממשיך במאמץ לאפשר לכולם להתחסן, והגיע עם הקרוואן המיוחד לכיכר המצבה בבת ים. כחלק ממבצע החיסונים הלאומי בהובלת משרד הבריאות ובשיתוף העירייה חיסנו צוותי מד"א 469 עוברי אורח מגיל 16 ומעלה, בהם קשישים, תושבי ומבקרי בת ים שחלפו במקום ובספונטניות החליטו להתחסן.

כחלק מההיערכות של מגן דוד אדום ועוד טרם הגעת החיסונים לישראל, רכש הארגון שלושה קרוואנים ייחודיים המצוידים במקררים מיוחדים, אשר ביכולתם לשמור על החיסונים בטמפרטורה מבוקרת ומפוקחת ובכך לאפשר למד"א להגיע ולחסן בכל מקום. מד"א ממשיך במבצע החיסונים והקרוואנים הניידים של מגן דוד אדום יוצבו גם בימים הקרובים בערים ובמקומות נוספים.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, במסר לתושבי העיר, ממתחם החיסונים: "מאות מתחסנים בתוך 4 שעות במתחם החיסונים המיוחד שפתחנו בכיכר המצבה!!! כל הכבוד בת-ים. המשך יבוא…"

מאות מתחסנים, המשך יבוא. צילום: פייסבוק צביקה ברוטמאות מתחסנים, המשך יבוא. צילום: פייסבוק צביקה ברוט
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות