ניוזים חמיםחדשות

תושב ת"א שעובד כמנקה בדירה בעיר, שב אליה בלילה בזמן שהבעלים ישנו, גנב את כרטיסי האשראי ויצא למסע קניות לילי נרחב

כתב אישום נגד תושב תל אביב, בחשד שפרץ לדירה בה הועסק בעבר בניקיון ואז יצא למסע קניות לילי ביותר מ-10 בתי עסק ברחבי גוש דן עם כרטיס האשראי הגנוב מהדירה

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במוקד 100 אודות חשד לפריצה וגניבה מדירה בת"א של בני זוג אשר שכרו אותה לתקופה קצרה באמצעות אפליקציה ייעודית לשכירת חדרים, זאת בזמן שישנו בחדרם וכשהתעוררו גילו כי חפציהם האישיים נגנבו לרבות כרטיסי אשראי .

חוקרי משטרת יפו פתחו מייד עם קבלת הדיווח בפעולות חקירות אינטנסביות במהלכן הצליחו להתחקות אחר זהותו של החשוד העומד מאחורי ביצוע המעשים ועצרו אותו לחקירה בתחנת משטרת יפו בסיומה נכלא.

עפ"י החשד, החשוד – תושב ת"א בן 30 הועסק בעבר בשירותי הניקיון בדירה שנועדה למטרת שכירויות לתקופות קצרות באמצעות אפליקציה ייעודית, כאשר הייתה לו גישה לדירה באמצעות עותק מפתח אותו שמר אצלו.

בהמשך עפ"י כתב האישום נכנס לפני כשבועיים באישון לילה החשוד לדירה בזמן שבני הזוג ישנים בחדרם וגנב מתוך הדירה את חפציהם יקרי הערך לרבות תיק המכיל תעודות אישיות וכרטיסי אשראי.

לאחר מכן יצא החשוד באמצעות כרטיס האשראי הגנוב ל"מסע קניות לילי" בלמעלה מ10 בתי עסק שונים ברחבי גוש דן, רובם פיצוציות ומרכולים, וביצע שם עסקאות בשווי של כ1000 שקלים.

כאמור עם התקדמות החקירה פענחו החוקרים את זהותו של החשוד ועצרו אותו לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

עם מיצוי החקירה, הגישה יחידת תביעות של המשטרה במחוז תל אביב בסוף השבוע כתב אישום חמור נגד החשוד בבית משפט השלום בתל אביב ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים בגין המעשים האמורים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות