ניוזים חמיםבת ים

אחרי 45 בעיריית בת-ים, סמנכ"ל התפעול המוכר, אפרים מזרחי, הודיע לראש העיר על פרישה מתפקידו

סמנכ״ל התפעול בעיריית בת-ים ולשעבר מנכ״ל העיריה, אפרים מזרחי, הודיע בימים האחרונים לראש העיר על רצונו לפרוש

סמנכ״ל התפעול בעיריית בת-ים ולשעבר מנכ״ל העיריה, אפרים מזרחי, הודיע בימים האחרונים לראש העיר צביקה ברוט על רצונו לפרוש מהתפקיד. מזרחי החל לעבוד לפני 45 שנה בעירייה

מזרחי בן ה-65, מוותיקי העובדים בעיריה, ימשיך בתפקידו עד תום המכרז והחפיפה של מחליפו.
מזרחי החל את דרכו בעיריה לפני כ-45 שנים, כפקח באגף הפיקוח העירוני. עם השנים הוא התקדם בתפקידי ניהול שונים, עד שהגיע לתפקיד סמנכ״ל שפ״ע ותפעול.
בשנת 2017 מונה למנכ״ל העיריה, ולאחר בחירתו של ראש העיר החדש צביקה ברוט חזר לשמש סמנכ״ל התפעול.
מזרחי אמר השבוע כי: ״עיריית בת-ים הפכה עבורי לבית, לאחר שהעברתי בה את כל חיי המקצועיים. אני אוהב את העיר ואת עובדי העיריה המסורים, שעושים לילות כימים למען תושבי העיר וראויים לכל שבח על כך. אני מודה להנהלת העיר על שיתוף הפעולה ועל האמון שנתנו בי, ומבטיח לעמוד לצידם גם בעתיד לטובת העיר והתושבים הנפלאים שלנו״.
ברוט שיבח את מזרחי ואמר כי: ״אפרים שימש למעלה מארבעה עשורים במגוון תפקידים ועשה זאת במקצועיות ומתוך אהבת העיר. אנו מוקירים לו תודה גדולה על שירותו למען הציבור, ואין ספק שהוא ימשיך לפעול לצידנו למען בת-ים גם בעתיד. הוא הפך לחלק ממשפחת עובדי העיריה, ולאחד הצירים הכי מרכזיים בה״.
מנכ״לית העיריה יודפת אפק ארזי אמרה כי: ״אפרים שירת את הציבור בעיר במשך שנים ארוכות ומגיע לו תודה על כך. אנו מעריכים גם את כוונתו להמשיך ולהעמיד את שירותיו לטובת העיר גם בהמשך עד לתחילת עבודתו של מחליפו״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות