ניוזים חמיםחדשות

סכין מטבח קטנה ומסיכה על הפנים, כך שדד והטיל פחד צעיר בן 23 מפ"ת על חנויות נוחות ברחבי העיר

המשטרה פיענחה סדרת חמישה מעשי שוד של חנויות נוחות שבוצעו בעיר פתח תקווה במהלך החודש האחרון. בן 23 מפתח תקווה נכנס לחנויות עם מסכה ושדד באמצעות סכין

 

במשטרת פתח תקווה התנהלה, במהלך החודש האחרון, חקירה בגין 5 אירועי שוד וניסיון לשוד שבוצעו בחנויות נוחות ברחבי העיר פתח תקווה.
מחומר החקירה עלה כי בכל אחד מהאירועים, הגיע אל החנות חשוד עוטה מסכה על פניו, חמוש בסכין מטבח קטנה ושדד את הקופאי במקום, תוך שהוא נוטל את הכסף בקופה ונמלט מהמקום.

שוטרי תחנת פתח תקווה, חקרו את האירועים השונים, אספו ממצאים בזירות, ובסיוע פעולות חקירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו למקם את החשוד בזירות הפשע, לעלות על זהותו של השודד, תושב פתח תקווה כבן 23.
בתאריך 05.01.21 עצרו השוטרים את החשוד במעשי השוד ובחיפוש בביתו נתפסה הסכין והכובע אותו נהג לחבוש בעת מעשי השוד. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום פרקליטות מחוז מרכז תגיש נגדו כתב אישום בבית המשפט ההמחוזי בלוד.

 

בווידאו: תיעוד של אחד ממעשי השוד כפי שנקלטו במצלמת החנות. ציחום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות