ניוזים חמיםחדשות

שוטרי התנועה עצרו לבדיקה שגרתית נהג בן 36 בת"א ואז הריח שעלה ממנו, הביא לכמה גילויים מפתיעים

המשטרה עצרה במחסום משטרתי בתל אביב, במהחך בדיקה שגרתית בסוף השבוע, תושב העיר בן 36 שנהג תחת השפעת אלכוהול בזמן שהינו מפר מעצר בית

במסגרת פעילות אכיפה יזומה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה שביצעו שוטרי תחנת השכונות בתל אביב בסוף השבוע ובכללן זה הצבת מחסומים משטרתיים לבדיקות נהגים, עצרו השוטרים במחסום שהציבו בדרך בר לב בתל אביב, נהג בן 36 תושב העיר לבדיקה שגרתית.

במהלך הבדיקה הבחינו השוטרים בריח אלכוהול חריף שנדף מפי הנהג ואכן בבדיקה שביצעו לו בשטח עלה כי הנהג נוהג תחת השפעת אלכוהול.

בדיקה נוספת העלתה כי הנהג אמור לשהות על פי החלטת בית משפט במעצר בית אותו הוא מפר ובהמשך עצרו אותו השוטרים לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא. בית משפט השלום נעתר לבקשת התביעה המשטרתית לעיון חוזר והורה על מעצרו של החשוד עד החלטה אחרת.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות