ניוזים חמיםחדשות

תושב יפו שנסע במונית לבוגרשוב בת"א, החליט שבמקום לשלם על הנסיעה… לגנוב את המונית מהנהג

המשטרה עצרה בסוף השבוע תושב יפו בחשד שגנב מונית ברחוב בוגרשוב בתל אביב לאחר שנסע בה וניצל את ירידת הנהג מהארכב. המונית הושבה לבעליה

המשטרה פתחה השבוע בחקירה לאחר קבלת דיווח על גניבת מונית מרחוב בוגרשוב בתל אביב, כאשר על פי החשד נוסע שעלה למונית ביקש מהנהג לקחת את התשלום עבור הנסיעה מחברה שלו שנמצאת ברחוב ובעת שנהג המונית ירד מהרכב לקחת את הכסף, הנוסע גנב את המונית ונמלט מהמקום.

שוטרי מרחב ירקון פתחו בחקירה במסגרתה הפעילו אמצעים טכנולוגיים שונים עד לאיתור החשוד ובהמשך בהתאם להתפתחות החקירה גם למקום בו השאיר את המונית, כאשר השוטרים החזירו את המונית לבעליה.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה המשטרה עצרה את החשוד, בשנות ה-30 לחייו מיפו ובתום חקירה הובא לבית משפט השלום בתל אביב, אז הוארך מעצרו ב-5 ימים.

 

צילום אילוסטרציה: המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות