ניוזים חמיםבריאות

ראש העיר רמי גרינברג ומנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, קראו לתושבי פתח תקווה: "לכו להתחסן נגד קורונה"

במהלך טקס פתיחת מרפאת נווה גן של כללית, במעמד מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון, סמנכ"ל קהילה יורם סגל ובכירי המחוז והארגון ציינו לטובה ראש עיריית פ"ת ומנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, את שיתוף הפעולה בין הגופים והתחייבו לשלב ידיים לפיתוח שירותי בריאות נוספים

באווירה חגיגית אך אינטימית, כשהגשם השוטף משמש פסקול הולם, התקיים אתמול אחר הצהריים (ה', 17.12) הטקס לפתיחת מרפאת נווה גן של כללית בפתח תקוה.

בשיאו של הטקס התכבדו מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון; ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג; סמנכ"ל קהילה בכללית, יורם סגל, ומנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, לגזור יחד את הסרט בכניסה למרפאה. הטקס התקיים בסופו של יום סיורים שערכו הבכירים במרפאות כללית בשכונות הדר גנים, נווה עוז ואם המושבות, במהלכן עמדו מקרוב על ההכנות הקדחתניות להשקת מבצע החיסונים נגד קורונה שיחל בתחילת השבוע הבא.

ראש העירייה גרינברג סקר את תנופת הפיתוח וההתחדשות שחווה העיר פתח תקוה והזכיר את הקשר החזק שיש לעיר עם כללית, שמפעילה לא פחות מחמישה בתי חולים בתחומיה (בילינסון, השרון, שניידר, גהה ובית רבקה).
"פתח תקוה היא עיר של בריאות במלוא מובן המילה", אמר, "אנו משקיעים המון בפיתוח תחום הבריאות בעיר ובתי החולים מצדם מהווים מרכז שמעניק שירותי בריאות לכל תושבי האזור. כאות המחשה למחויבות שלנו לתחום חנכנו לאחרונה את כיכר צוותי הרפואה סמוך לבית החולים בילינסון. אני מודה למנהלת המחוז ד"ר רייכנברג על שיתוף הפעולה הפורה שאפשר את פתיחת המרפאה כאן בנווה גן וקורא מכאן לכולם להגיע ולהתחסן נגד קורונה ברגע שהדבר יתאפשר. רק ככה נוכל לצאת מהמשבר לדרך חדשה".

מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג, דיברה על הסימבוליות של חנוכה כחג האור ועל הימים האחרונים של חודש דצמבר שבהם הימים מתחילים להתארך – כאות של תקווה לכך שמבצע החיסונים יסמן את האור בקצה משבר הקורונה. "יש לנו בפתח תקוה 138 אלף לקוחות מרוצים של כללית, יש כאן ראש עיר נמרץ ואנחנו נעשה הכל על מנת לפתח את שירותי הרפואה בעיר פתח תקוה יחד איתו ולמען הלקוחות שלנו", אמרה רייכנברג והוסיפה: "כמו שאנחנו עושים היום בנווה גן, כך נמשיך את השותפות האיתנה ונרחיב את שירותי הבריאות בכל מקום שבו העיר גדלה ומתפתחת".

בטקס נכחו בנוסף גם סמנכ"ל שירות בכללית, רותי אופטובסקי; המנהל הרפואי של מחוז דן-פ"ת, ד"ר איל יעקבסון; המנהלת הסיעודית רוית סריאל ענקי; המנהלת האדמיניסטרטיבית המחוזית חנית רצהבי; מנהלת השיווק לימור אליעד; מנהל הכספים המחוזי אמיר בן-ארי; מנהלת מינהלת פתח תקוה בכללית ד"ר קרן פרידלנדר וחברי הנהלת המינהלת; דובר המחוז סער ורדי; עוזר ראש העיר שי שטרק ובכירים נוספים.

 

צילום: ספי ברגר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות