ניוזים חמיםחדשות

פגעי מזג האוויר: חילוצים דרמטיים בהצפות בחולון, אור יהודה ודיירים ממספר בניינים בנס ציונה

כל הלילה ובמשך הבוקר פועלים כוחות כיבוי ומד"א בחילוץ דרמטי של נהגים ותושבי בתים ברחבי חולון, אור יהודה ונס ציונה, שעקב הצפות נקלעו למצוקה. עשרות דיירים מפונים הבוקר ממספר בניינים בנס ציונה שהוצפו

ארועי הצפות בעקבות הגשמים ברחבי הארץ עם חילוצים דרמטיים שנרשמים באזור השפלה והמרכז:

בשעה 05:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הצפה משמעותית בבנייני מגורים, ברחוב העצמאות 9 \8 \13 בנס ציונה. כמו כן דווח על רכבים שהוצפו. למקום הוזנקו אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א, שחברו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום, .
נכון לשעה 11:00 חולצו מהבניינים 22 דיירים (שלא נזקקו לטיפול רפואי) מתוכם קשישים, מרבית הדיירים פונו בסיוע צוותי מד"א לבתים של בני משפחה, המתגוררים באזור. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד'"א ממשיך לאבטח רפואית את צוותי הכבוי הפועלים במקום לשאיבת המים. כאמור הארוע עד כה, ללא נפגעים.

במהלך הלילה התקבלו קריאות רבות לשירותי כיבוי במשל״ט המחוזי על הצפות ברחבי המחוז, מרבית ההודעות התייחסו להצפות בערים יהוד, אור יהודה וחולון.

כח כיבוי וחילוץ הוזנק לאזור התעשיה בחולון לרחוב המרכבה פינת הרוקמים.
בהגעת הלוחמים למקום הבחינו באזור מוצף בגובה של כמטר ושהנהג לכוד על גג הרכב. הנהג חולץ על ידי כח כיבוי וחילוץ ללא פגע והועבר למקום מבטחים.

כח כיבוי וחילוץ הוזנק לאיזור התעשייה באור יהודה בהגיעם הבחינו בשני נהגי מוניות על גג הרכבים מחכים לחילוץ.
הכח חילץ את הנהגים והביאם למקום מבטחים.

בשעה 06:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב פרטי שהוצף בשדרות מנחם בגין בבית דגן. נהג הרכב חולץ ללא פגע.

בשעה 06:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על נהג מונית שלכוד בתוך הרכב שהוצף, ברחוב משה אביב, באור יהודה. הנהג חולץ מהמונית ללא פגע.

בשעה 07:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על נהג רכב שנלכד בתוך רכב שהוצף בכביש 44 סמוך לצומת בית דגן. הנהג חילץ את עצמו ולא נזקק לטיפול .

בשעה 07:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על נהג שנלכד ברכב מוצף ברחוב יצחק רבין פינת רחוב ניצן באור יהודה. הנהג חולץ מהרכב ללא צורך בטיפול רפואי.

בשעה 07:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הצפה בבית ברחוב גיבורי ישראל ברמלה. דיירי הבית חולצו ללא נפגעים.

 

צילום: דוברות כיבוי מרכז

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות