ניוזים חמיםחדשות

הצפות בכל רחבי ראשל"צ. לוחמי האש חילצו תושבים ממספר רחובות שנלכדו להצפות בדירות מרתף וגם חילצו נהגים ברכבים ששקעו

לילה של גשמים עזים והצפות בכל רחבי ראשון לציון, כשתושבים בכל העיר נלכדו בהצפות בבתיהם ובמרתפים וחולצו וכן נהגים שחולצו מרכביהם ששקעו

הלילה צוותי מגן דוד אדום הוזנקו לארועי הצפות מי גשמים ברחבי הארץ, במיוחד בראשוו לציון והסביבה.

לאחר סיוע במקום וחילוץ האנשים לרוב על ידי לוחמי האש, האנשים חולצו ולא נזקקו לטיפול רפואי.

בשעה : 21:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הצפה בעקבות הגשמים ברחוב יגאל אלון בראשון לציון. נמסר על מספר מכוניות שנתקעו והוצפו במי גשמים. צוות מד"א סייע ודיווח שבמקום חולצו שני אנשים מתוך הרכבים ולא נזקקו לטיפול רפואי.

בשעה 23:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הצפה במרתף ברחוב הרקפת בראשון לציון. 2 לכודות שהיו במרתף שהוצף חולצו ללא פגע.

בשעה 23:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הצפה במרתף ברחוב יהושע גיבשטיין בראשון לציון. מהמקום חולץ אדם ששהה במרתף ולא נזקק לטיפול.

בשעה 23:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על מקרה נוסף ברחוב יהושע גיבשטיין בראשון לציון, נמסר על אדם הלכוד במרתף עקב הצפה, הוא חולץ ללא פגע.

בשעה 02:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על משפחה שנמצאת בבית שהוצף ברחוב העצמאות בנס ציונה, בני המשפחה חולצו ולא נזקקו לטיפול.

 

צילום אילוסטרציה: דוברטת כבאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות