ניוזים חמיםבריאות

ממשיכים לגדול: כללית חנכה מרפאה חדשה בשכונת נווה גן בפתח תקווה. המרפאה תעניק שירותי רפואת משפחה וילדים ועוד

תושבי שכונת נווה גן בפ"ת התחדשו אתמול במרפאה חדשה של כללית. המרפאה, ברחוב מבצע הדקל, כוללת שירותי רפואת משפחה וילדים, רוקחות ושירותי משרד. את המרפאה תנהל רופאת הילדים, ד"ר יפעת אטיאס, שעבדה עד לאחרונה במרפאת רום

אוכלוסיית העיר פתח תקוה ממשיכה לגדול בקצב מואץ, ואיתה הצורך לספק לתושבי האזורים החדשים שירותי רפואה מתקדמים בקרבת בתיהם.

אתמול בבוקר (8.11.2020) נחנכה בשכונת נווה גן בפתח תקווה מרפאה חדשה של כללית, שכוללת שירותי רפואת משפחה וילדים, רוקחות ושירותי משרד. המרפאה, השוכנת במבנה תלת-קומתי ברחוב מבצע הדקל 18, משתרעת על פני שטח של 300 מ"ר. המרפאה תספק שירותי רפואה לכ-5,000 מתושבי השכונה המתפתחת, המתאפיינת במגדלי מגורים רבים שחלקם עוד בשלבי בנייה ואכלוס, וכן באוכלוסייה צעירה יחסית.

מרפאת נווה גן מצטרפת למרפאות אם המושבות ורום הפועלות באזור, וכן למרפאת הילדים "חמודי בשניידר" שבכניסה לבית החולים שניידר לרפואת ילדים השוכן בקרבת מקום.

את המרפאה תנהל רופאת הילדים ד"ר יפעת אטיאס, שעבדה עד לאחרונה במרפאת רום, וכעת תמשיך לקבל ילדים בנווה גן, כשבהקדם יצטרף אליה רופא ילדים נוסף. ד"ר אבי סנדובסקי, מומחה לרפואה פנימית שעבד כרופא במיון של בתי החולים השרון ואיכילוב, יעניק שירותי רפואת משפחה, ולצדו יעבוד ד"ר אלעד גולדברג, פנימאי בבית החולים בילינסון שביצע תת-התמחות במחלות זיהומיות, ולו מעורבות רבה בהתמודדות עם הקורונה.

 

מנהלת המרפאה החדשה, ד"ר יפעת אטיאס: "יש לנו צוות מיומן עם ניסיון של עשרות שנים במתן שירותי רפואה מתקדמים". צילום: דוברות כלליתמנהלת המרפאה החדשה, ד"ר יפעת אטיאס: "יש לנו צוות מיומן עם ניסיון של עשרות שנים במתן שירותי רפואה מתקדמים". צילום: דוברות כללית

עם פתיחת המרפאה הבוקר ציפו לתושבי השכונה הפתעה: בלונים עם פרטי המרפאה נתלו על מאות מכוניות ברחובות השכונה. עוד קודם לכך, קיבלה ביום שישי האחרון בובת חמודי של כללית את פניהם של תושבי השכונה שהגיעו לקניון אם המושבות, הצטלמה עם הילדים וחילקה מגנטים עם פרטי המרפאה.

"אנחנו באמת מתרגשים להיות כאן, חיכינו לזה הרבה זמן", אומרת מנהלת המרפאה, ד"ר יפעת אטיאס, "אנחנו אמנם מרפאה חדשה, אבל יש לנו צוות מיומן עם ניסיון של עשרות שנים במתן שירותי רפואה מתקדמים. כולנו כאן חדורי מוטיבציה ומבטיחים למטופלים שירות מכל הלב, יחד עם מרפאה ובית מרקחת חדשים ויפים. בתקופת הקורונה נהיה זמינים גם בתורים טלפוניים ובמתן מענה למטופלים במייל, והחל משבוע הבא אנו גם צפויים לקבל חיסונים נגד שפעת לילדים, ולמבוגרים מעל גיל 50".

אתמול בבוקר הגיע צוות מהנהלת כללית בפתח תקוה לברך את צוות המרפאה. מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, התרשמה מהעיצוב והאסתטיקה ואיחלה הצלחה לצוות.

בנוסף הגיעו מנהלת מינהלת פתח-תקוה, ד"ר קרן פרידלנדר; מנהלת הסיעוד במינהלת עופרה אברהמי; מנהלת הרוקחות במינהלת נעמה שרעבי; המנהל האדמיניסטרטיבי יניב גולן ודובר המחוז סער ורדי.
"כיף להיות בבית החדש. אנחנו קוראים למטופלים להגיע בביטחה גם בתקופת הקורונה ולא להמתין אם יש לכם קוצר נשימה, כאב חזה או אפילו כאב ראש. תגיעו אלינו, בשביל זה אנחנו פה", מסכם ד"ר סנדובסקי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות