ניוזים חמיםחדשות

7 גורי כלבים ואף כבשים חולצו ממתחם ברמלה בו הוחזקו בתנאים קשים

שבעה גורי כלבים שהוחזקו בתנאים קשים במתחם ברמלה חולצו במבצע אכיפה משולב של המשטרה ושיטור עירוני רמלה. במקון נמצאו גם כבשים בתנאים קשים ועוד "הפתעות"

בפעילות יזומה של יחידת השיטור העירוני ברמלה ביחד עם כוחות יס"מ ומג"ב נערך אתמול מבצע אכיפה משולב בשיתוף גורמי אכיפה במועצה האזורית שדות דן, המשטרה הירוקה של המשרד לאיכות הסביבה, יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות, אגף תשתיות המים ומשרד האנרגיה.

במהלך המבצע נמצאו שבעה גורי כלבים ושלושה כלבים בוגרים כשהם מוזנחים ומוחזקים בתנאים קשים, הכלבים נלקחו לטיפול על ידי הווטרינר. בנוסף, נמצאו כבשים חולות וללא סימון כנדרש, בעליהם הזמן לחקירה על ידי יחידת הפיצו"ח.

במתחם נמצאו מכולות של פסולת, בנייה בלתי חוקית וחריגות בנייה, חיבורים לא חוקיים למקורות מים ובלוני גז שחוברו בניגוד לחוק.

לבעלי המתחם נמסרו קנסות בגין זיהום סביבתי ונמסרו 18 זימונים לחקירה בגין חריגות בנייה ובנייה בלתי חוקית וכן זימונים לחקירה בגין הטיפול הלקוי בבעלי החיים.

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות