ניוזים חמיםבריאות

טרגדיה הבוקר במרפאת "כללית" בפ"ת: ד"ר יוסף מנקס, רופא הנשים הוותיק והמוערך, לקה בדום לב ומת בזמן שקיבל מטופלות במרפאה. טיפל באלפי נשים מראש העין ופ"ת

במהלך משמרת שגרתית במרפאת "כללית" ברוטשילד פ"ת, לקה בדום לב ומת, ד"ר יוסף מנקס- רופא הנשים שטיפל באלפי נשים בראש העין, פ"ת והסביבה

ד"ר יוסף מנקס, רופא נשים אהוד ומוערך שטיפל לאורך השנים באלפי נשים מראש העין, פתח תקווה והסביבה, נפטר הבוקר בפתאומיות מדום לב, במהלך משמרת שגרתית במרפאת כללית ברחוב רוטשילד שבפתח תקוה.

מנקס ז"ל, בן 77 במותו, עבד במשך כ-20 שנה כרופא נשים במרפאת כללית במרכז המסחרי נווה אפק בראש העין ובמקביל טיפל בנשים במרפאת רוטשילד במרכז פתח תקווה.
הוא התמוטט במסדרון סמוך לשעה 11:00 בבוקר. צוותים של מד"א שהוחשו למקום חברו לצוות של המרפאה, ואלה פינו אותו תוך כדי ניסיונות החייאה לבית החולים "בילינסון", שם נאלצו לקבוע את מותו.
ד"ר מנקס היה אהוד בקרב המטופלות שלו, שאת חלקן ליווה במשך עשרות שנים. הוא נחשב לרופא אדיב ומקצועי, חבר טוב ואהוד על כולם. שמו יצא למרחקים בשל הטיפול הרפואי האישי והמסור שנתן לכל אחת ואחת מהמטופלות שעמן בא במגע.
במחוז דן-פ"ת אישרו את הפרטים ואמרו: "המחוז מרכין ראש עם היוודע דבר פטירתו של ד"ר מנקס. אנו מבקשים לחזק בשעה קשה זו את משפחתו ואת הצוותים במרפאות בהן עבד, אשר ליוו את יוסי לכל אורך דרכו המקצועית. יהי זכרו ברוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות