ניוזים חמיםבריאותבת ים

בשל העלייה בתחלואה, ממחר תושבי בת-ים וחולון יוכלו להיבדק במתחם דרייב-אין שיפתח באיצטדיון חולון מול בית העלמין

ביוזמת ראשי הערים בת-ים וחולון יפתח ממחר, יום שלישי, מתחם בדיקות קורונה (דרייב אין) לקהל הרחב. המתחם יהיה באיצטדיון חולון מול בית העלמין (צמוד לקרית מיכה)

בשל העלייה המדאיגה במספר החולים בארץ בתקופה באחרונה, ובעיר בת-ים בפרט, וכחלק ממאמצי הרשות לקטיעת שרשרת ההדבקה, הנחה ראש העיר, צביקה ברוט, בשיתוף ראש עיריית חולון, מוטי ששון, על הקמת מתחם היבדק וסע – דרייב אין לבדיקות קורונה לקהל הרחב באיצטדיון חולון מול בית העלמין (צמוד לקרית מיכה).

מתחם הבדיקות יתופעל על ידי מד"א ופיקוד העורף, בשיתוף עיריות בת-ים וחולון. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב בימים 15-17/9 שלישי ה-15/9 בין השעות 14:00-22:00. ללא הפניה, למבוטחי כל קופות החולים ולכל הגילאים. הכניסה למתחם תתאפשר רק ברכבים ללא יצאה מהרכב עם עד 4 נוסעים בכל רכב.
יש צורך בהצגת תעודה מזהה. במקום יוצבו פקחים לשמירה על הנחיות משרד הבריאות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות