ניוזים חמיםחדשותבריאות

מסתמן: נתניהו יסכים לסגר של 3 שבועות במהלך החגים. איגודי הרופאים: "אנו נמצאים במצב חירום. מערכת הבריאות מתקרבת לסף אי ספיקה"

עלייה בתחלואה, עלייה בחולים הקשה וקריאה של איגודי הרופאים לממשלה להתערבות נחרצת, כשמערכת הבריאות על סף אי ספיקה, מצעידים את ראש הממשלה להכריז על סגר למשך 3 שבועות החגים

בשעות הקרובות קבינט הקורונה שמתכנס אמור להחליט אם להטיל סגר כללי על כל המדינה, סגר שימשך לאורך חגי תשרי. כרגע מסתמן כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תומך בהטלת סגר כללי של 3 שבועות מערב ראש השנה.

כל זאת על רקע זינוק נוסף בחולים ועל רקע העובדה שמעבר לכמעט 4000 חולים חדשים, בתי החולים מתריעים על התקרבות לקו האדום מבחינת היכולת שלהם לטפל בחולים קשים.

בתוך כך ועד איגוד רופאי בריאות הציבור וועד האיגוד הישראלי למינהל רפואי של ההסתדרות הרפואית פונים בקריאה לקבינט השרים:
"אנו נמצאים במצב חירום מבחינת בריאות הציבור, כאשר מערכת הבריאות מתקרבת לסף אי ספיקה. לכן נדרשות כרגע פעולות מחמירות כלל ארציות להפחתת ההדבקות.
נדרשת בדחיפות החלטה על תכנית סדורה לחודש הקרוב, שתימסר *מראש* לציבור ותאפשר היערכות מתאימה לכלל הציבור בישראל.
התכנית חייבת להתבסס על היגיון אפידמיולוגי ועל בסיס האינטרס הציבורי הרחב, תוך בחינת מכלול השיקולים.
דחיית ההחלטה לרגע האחרון תגרום בפני עצמה לנזק לאמון הציבור ולחוסן הלאומי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות