ניוזים חמיםחדשות

המשטרה סגרה מועדון ברחוב קרליבך בת"א בעקבות כמה מקרי אלימות קשה בין מבלים, שלא דווחו למשטרה

המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי למועדון ברחוב קרליבך בתל אביב, על רקע מקרי אלימות בין בליינים שלא דווח למשטרה וגם במקום לא נשמר "התו הסגול"

המשטרה סגרה מקום בילוי- מועדון ברחוב קרליבך בתל אביב, לאור מקרה אלימות חמור שהתרחש בין כתליו בשבת 05.09.2020 לפנות בוקר.

מדובר בקטטה בין מבלים אשר בסיומה נפצע אחד המבלים באמצעות כלי חד ופונה לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי.

בהמשך, בכניסה למקום התרחשה קטטה נוספת, בין בחורות, כאשר אחת מהן הופלה אל הרצפה.

על אף כל זאת, בעל המקום ואף לא אדם אחר מטעמו העבירו על כך דיווח למשטרה. יתרה מכך, נעשה ניסיון להעלים ראיות וכאשר המשטרה הגיעה למקום נאמר להם כי לא קרה שום דבר.

בנוסף – המקום נמצא פועל בניגוד למגבלות הקורונה מבחינת כמות המבלים, אי שמירה על ריחוק חברתי ואי הקפדה על עטיית מסכות על ידי המבלים והעובדים במקום.

המקום נסגר עד לשימוע שהתקיים ביום שלישי (8.9.2020) בפני קצין משטרה ובסיומו הוצא למקום צו סגירה מנהלי עד לתאריך 13.09.2020, כולל.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות