ניוזים חמיםחינוך

צפו: ככה עיריית ר"ג הכינה את מוסדות החינוך לשנת הלימודים: גן טט"ח עם טחב, קירות מתפוררים ודליפת ביוב לחדרים. אולם ספורט ב"ניצנים" עם ריקבון

ראש עיריית רמת גן רץ להתראיין בכל נושא, אלא שמסתבר שאולי היה עדיף שיבקר במוסדות החינוך בעיר במקום באולפני הטלוויזיה ויראה אחך לומדים למשל פעוטות בגן טט"ח, "גן קסם" בעיר

בימים האחרונים בעיריית רמת גן יצאו בפרסומים על כך שהם פתחו את שנת הלימודים בהשקעה גדטלה, גם במבני מוסדות הלימוד וגם בתוכנית מיוחדת.

ראש העיר כרמל שאמה הכהן ערך סדרת צילומים עם ילדים מחויכים.

אלא שמסתבר שהמציאות בשטח מריחה פחות טוב ונראית ומצטלמת רע מאוד.

וכך ילדי "גן קסם" בקרניצקי 106-108 גילו לתדהמתם שהעירייה מצפצפת עליהם ועל בריאטת ילדיהם, שנאלצים ללמוד בגיל 3 בחדרים עם עובש, רטיבות וטחב שהם נושמים. ואם לא די- עם ביוב שפורץ מהצינורות.

כך מספרת הגר, אמא של אחת הפעוטות בגן: "הבת היקרה שלי נכנסה לגן טט״ח, שמחה ומאושרת להכיר חברים חדשים וצוות חדש. עד כאן הכל בסדר אבל….
מבנה הגן לא ראוי להיות מבנה לילדים רכים!
הגן עם בעיית רטיביות שיוצרת עובש על הקירות וריח נורא של טחב. אין חלונות לאיוורור אז הריח לא עובר. המבנה עשוי מקירות גבס שהתבקעו מהרטיבות, הילדים שלנו עלולים להחתך גם אם הצוות מדהים (והוא כזה) אבל יש 25 ילדים ובהסח הדעת הילד יכול להפצע מהחורים.
"פניתי, ביקשתי, נהגתי בנימוס אבל כנראה שלא ככה זזים דברים בעירנו היקרה (תרתי משמע). ארנונה אני משלמת, מים (חשבונות מופקעים) אני משלמת ומה אקבל בתמורה, גן שלא ראוי לילדנו?".

אם לא די, תושבת העיר,הילדה,  שמתגוררת מעל הגן מספרת: "אני גרה מעל הגן. השבוע הייתה נזילה של הביוב וכל הגן התמלא בצואה. לפני כמה זמן נפל מוט מהבניין שבונים בתוך הגן.
אני פשוט מרחמת על הילדים, שלא יקבלו מחלות. אין אוורור בגן ואין חלונות".

וגם הורים בהית ספר "ניצנים" נדהמו לגלות שלא נעשו עבודות שיפוץ באולם נספורט שלדבריהם עומד עם חלקים שסובלים מהזנחה וריקבון.

בעיריית רמת גן בחרו שלא להגיב.

 

תמונות פייסבוק: הגר גרטי

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות