ניוזים חמיםחדשות

שכחו אותם: גבר בן 35 שחי לבדו בדירה בלוד, נמצא במצב ריקבון קשה, לאחר שנפטר לפני יותר משבוע ואיש לא הרגיש בחסרונו ודרש בשלומו

מתנדבי זק״א טיפלו הלילה בצעיר כבן 35 שנמצא במצב ריקבון קשה בלוד, לאחר שנפטר לפני שבוע בביתו, מבלי שאיש ירגיש בחסרונו

אמש סמוך לחצות התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצא במצב ריקבון ברחוב צמרות בלוד.

שרגא סופר ומשה חמד מתנדבי זק״א שטיפלו בזירה: ״מדובר בצעיר כבן 35 שגר וחי לבדו, כשהגענו למקום מצאנו את הגבר על הרצפה בביתו לאחר שככל הנראה נפטר לפני כשבוע ושכב לבדו עד שהריח הנוראי הציק לשכנים שהזעיקו את כוחות משטרה וכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש, פראמדיק מד״א אישר את מותו".

צוות מורחב של מתנדבי זק״א ממרחב שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה, גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק״א מעל 100 מקרים קשים דומים של קשישים ועריריים וגלמודים שנמצאו שעות, ימים ושבעות לאחר מותם. בזק"א מבקשים: "שימו לב לשכנים שלכם – אל תתנו להם למות לבד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות