ניוזים חמיםחדשות

המשטרה סגרה שני עסקים בת"א ברחובות רוטשילד ויבנה, שאפשרו התקהלות ובילוי של עשרות אנשים, הרבה מעבר למותר בצו הבריאות

בתום שימועים שנערכו הבוקר, המשטרה סגרה שני עסקים בתל אביב בצווים מנהליים- האחד ברחוב יבנה בו היו פי 10 מהמותר אנשים ורבים בלי מסיכה והשני ברחוב רוטשילד מסיבה דומה

 

היום (א') קיימה המשטרה שימועים לשני עסקים בתל אביב וזאת לאחר שבביקורות שנערכו במקום, נמצא כי העסקים פעלו תוך הפרה מהותית של חוק לתיקון ולקיום תוקפן של תקנות שע"ח (נגיף קורונה החדש – הגבלת פעילות) תש"ף 2020 ושל צו בריאות העם.

השימועים בוצעו על ידי קצין משטרה ובהתאם לסמכויות המסורות לו מתוקף חוק סמכות מיוחדת להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (צווי סגירה מנהליים)(הוראות שעה), התש"ף 2020.

השימוע הראשון נערך לבעל עסק ברחוב יבנה בתל אביב וזאת לאחר שאמש התקבל דיווח כי המקום פועל תוך הפרת מגבלת התקהלות במספר נוכחים שהיה כמעט פי 10 מהמותר ומבלי שהמבלים והעובדים הקפידו על עטיית מסכות ועל שמירת ריחוק חברתי כנדרש.

בתום השימוע הוצא צו מנהלי המורה על סגירת בית העסק לאלתר ועד לתאריך 25.8.20.

השימוע השני נערך לעסק ברחוב רוטשילד בתל אביב וזאת לאחר שהגיע לידיעת המשטרה כי באירוע שהתקיים אמש, הופעל המקום תוך הפרת מגבלת התקהלות במספר הנוכחים שהיה פי שלוש מהמותר וללא הקפדה על עטיית מסכות ושמירה על ריחוק חברתי.

בתום השימוע הוצא צו מנהלי המורה על סגירת בית העסק לאלתר ועד לתאריך 25.8.20.

במשטרה מדגישים כי האחריות הבלעדית לשלומו של הציבור הבא בין כתליו של בתי העסק מוטלת על בעליו וכי האינטרס הציבורי, קרי : שמירה על שלום הציבור ובטחונו, עולה על האינטרס האישי.

המשטרה רואה בחומרה התנהלות זו, המפרה באופן בוטה את תקנות שעה"ח, תוך גרימת סיכון חיי הציבור ותמשיך באכיפה בהתאם לסמכויות הנתונות לה ועפ"י הוראות החוק.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות