ניוזים חמיםחדשות

רוכב אופנוע בשנות החמישים לחייו נתפס לאחר שדהר במהירות 231 קמ"ש בין רמלה לבית דגן

שוטרי אגף התנועה תפסו רוכב אופנוע ביום שישי האחרון, בשנות החמישים לחייו, כשהוא דוהר במהירות 231 קמ"ש על כביש 44 בין רמלה לבית דגן

 

ביום שישי האחרון, שוטרי אגף התנועה שעסקו באכיפה של עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, קלטו באמצעות מכשיר הממל"ז רוכב אופנוע שנסע במהירות חריגה מאוד של 231 קמ"ש, כשהמהירטת המותרת היא 90 קמ"ש בכביש 44 בין רמלה לצומת בית דגן.

היערכות מקצועית של השוטרים סייעה לעצירת הרוכב בצורה בטוחה למרות המהירות הגבוהה. כאמור, הרוכב תושב אורנית בשנות ה-50 לחייו נעצר לחקירה בסיומה, הובא בפני בימ"ש שהחליט לשלוח אותו למעצר בית בתנאים מגבילים. בכוונת המשטרה לפעול בהליך חילוט לגבי האופנוע המדובר.

אגף התנועה ממשיך לפעול בנחישות נגד נהגים הפוגעים בביטחון בכבישים ומסכנים את משתמשי הדרך, זאת באמצעות אכיפה אפקטיבית ומרתיעה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות