ניוזים חמיםבריאות

בקרוב: מרפאת מומחים גדולה, משוכללת וחדשה של "כללית" בראש העין. במרפאת "אלון" שקמה בשכונה החדשה במתחם B יהיו מיטב המומחים מבתי החולים באזור, בכל התחומים וזה לא הכל

בעוד מספר חודשים תפתח בראש העין מרפאת מומחים חדשה וגדולה במיוחד של "כללית". לראשונה בראש העין: מרפאת נשים עם מיטב המומחים והמכשור. במרפאת "אלון" שנבנית במתחם B בעיר יהיו גם מומחי ילדים, עיניים, עור ועוד. המומחים יגיעו גם מבתי החולים באזור. "המטרה לתת למטופלים אפשרות לקבל את כל המומחים והשירותים תחת קורת גג אחת"

בערים שונות יש תנופת צמיחה ובנייה גדולה בשנים האחרונות – אחת מאותן ערים היא ראש העין, שבה נבנות ומתווספות עוד שכונות חדשות. הבנייה מביאה אתה אוכלוסייה חדשה הזקוקה לשירותים שונים ובראשם שירותי בריאות.

שירותי בריאות "כללית" פתחו כבר לפני מספר חודשים מרפאת מומחים חדשה, "מרפאת נופרים" ועתה, בשלבי בנייה אחרונים והקמה נמצאת מרפאת מומחים גדולה, חדשה ועם מכשירים מתקדמים – "מרפאת אלון", שעומדת להיפתח באחת השכונות החדשות שקמות בראש העין- במתחם B. מדובר במרפאת מומחים שתיתן שירות ומענה לא רק לתושבי השכונה החדשה, אלא גם לכל תושבי העיר ראש העין מבוטחי "כללית". הרופאים המומחים יהיו מהשורה הראשונה, כשהם יגיעו מבתי חולים כמו בילינסון, מאיר ובית החולים שניידר לילדים. ב"כללית" מדגישים: "מדובר ביתרון בכך שהמטופלים יוכלו לראות את אותו רופא גם בקהילה וגם בבית החולים במידת הצורך".

 

 

בראש: מרפאת נשים משוכללת 

 

חנית רצהבי, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מחוז דן-פ"ת ב"כללית" מספרת על המרפאה שבשלבי הקמה: "מדובר במרפאה ענקית של מעל 1000 מ"ר ותכלול: ארבעה רופאי משפחה. יהיה מתחם שלם של רפואת ילדים, עם שלושה רופאי ילדים במקום. המתחם הגדול באמת יהיה זה של רפואת נשים. מדובר בשירות מומחים לרפואת נשים שלא היה עד כה בעיר ראש העין- המרפאות יצויידו במכשורים מתקדמים של מוניטור ואולטרסאונד וכמובן מומחי רפואת נשים מהשורה הראשונה".

במרפאה יהיו מומחים מכל תחום אפשרי כפי שממשיכה לפרט רצהבי: "יהיו מומחי עיניים, אף אוזן גרון, עור ותתי מקצועות. תהיה מעבדת בדיקות דם ואף בי מרקחת גדול. אנחנו מרכזים את כל השירותים במקום אחד. המטופל לא יצטרך להתרוצץ בין מרפאות שונות ברחבי העיר – הוא יוכל להגיע לרופאים מכל הסוגים תחת קורת גג אחת. המטרה להנגיש את כל השירותים במתחם החדש שנבנה ושיהיה זמין ונגיש לכולם".

"מרפאת אלון" ברחוב יגאל אלון בעיר עתידה להיפתח בחודשים הקרובים  בטקס חגיגי.

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, סיירה השבוע עם יו"ר דירקטוריון הכללית, האלוף במיל. יוחנן לוקר, בעיר ראש העין ופרשה בפניו את המרפאות והשירותים החדשים שכללית מפתחת לרווחת תושביה החדשים של העיר המתפתחת. במהלך הסיור ביקרו השניים בסמוך לאתר הבנייה של מרפאת אלון שמוקמת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות