ניוזים חמיםחדשות

פרץ לרכב ברחוב גאולה בת"א וגנב ממנו ציוד למספרה בשווי 120 אלף שקל ולמכור אותו. המשטרה הצליחה לאתר את הציוד ואף ללכוד את הפורץ

המשטרה עצרה גבר החשוד בפריצה לרכב וגניבה ממנו ברחוב גאולה בת"א. הרכוש, בשווי מוערך של כ 120,000 שקל, הושב לבעליו

משטרת ישראל מקדישה מאמצים ומשאבים רבים, במישור הגלוי והסמוי כאחד, לשם צמצום עבירות הרכוש ותפיסתם של אותם עבריינים אשר פוגעים ברכושו של האזרח הנורמטיבי, שומר החוק.

בתוך כך, השבוע התקבלה במשטרה ישראל תלונה בגין פריצה לרכב ברחוב גאולה בתל אביב. מתוך הרכב נגנבו ערכות מקצועיות המיועדות לשימושם של מעצבי שיער בשווי כולל של כ- 120,000 שקל.

משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה, תוך שימוש באמצעים גלויים וסמויים; ואתמול (ג') איתרה את החשוד כאשר הוא מנסה למכור את הציוד הגנוב באזור התחנה המרכזית של תל אביב. החשוד, בן 50 ממרכז הארץ, נעצר.

במסגרת החקירה הוברר כי חלק מהרכוש הגנוב כבר נמכר לבתי עסק שונים והשוטרים הגיעו לאותם עסקים ותפסו את הציוד.

המתלונן זומן לתחנת המשטרה, שם השיבו לו השוטרים את הרכוש שנגנב לו. היום (ד') יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

 

רצ"ב תמונות
קרדיט: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות