ניוזים חמיםחדשות

תושב פ"ת פתח במסע הרס ופגיעה ב-14 רכבים ברחבי העיר והשחתת רכוש במכולת

גבר מפתח תקוה גרם נזק ל-14 כלי רכב שחנו בחניונים הסמוכים לבניין בו התגורר וגרם לנזק כולל של עשרות אלפי שקל

בתאריך 4.8.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על גרימת נזק למספר רב של כלי רכב ברחוב סלנט בפתח תקווה. חקירת המשטרה העלתה כי נוקבו צמיגים של 14 כלי רכב בשני חניונים הסמוכים זה לזה ברחוב. עוד התברר, כי בוצעו חריטות על גבי חלק גדול מהרכבים.

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד למעשי ההיזק לרכבים ולהסגת גבול לאחר שנכנס למכולת ברחוב צירלסון בעיר, שם קרע וחתך כבלים של מקררים, של תשתית בזק וגרם נזק למערכת הביוב של המכולת.

מעצרו של החשוד, בן 29 מפתח תקווה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. השבוע חטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של חבלה במזיד ברכב, היזק לרכוש במזיד, הסגת גבול פלילית והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות