ניוזים חמיםבריאות

"כללית סמייל" פותחת מרפאת שיניים חדשנית נוספת בפתח תקווה

בשורה לתושבי פ"ת: מרפאת כללית סמייל נפתחה ברחוב הסיבים, פתח תקווה. המרפאה פועלת לפי כל הנהלים ושומרת בקפדנות על בטיחות המטופל על פי הנחיות משרד הבריאות

כללית סמייל, רשת מרפאות השיניים הגדולה בישראל וחברת בת של שירותי בריאות כללית, פתחה מרפאה נוספת לרווחת התושבים בפתח תקווה, ברחוב הסיבים (סמוך לגבעת שמואל). המרפאה מצטרפת ליותר מ-100 מרפאות ברחבי הארץ.
את המרפאה החדשה מנהלים ד"ר מאריו דאוד, מנהלה הרפואי, קלרה משה, המנהלת האדמיניסטרטיבית וגילה אבדוב, סייעת אחראית. כמו כן, המרפאה כוללת צוות רופאים וותיק, מקצועי ומנוסה.
במרפאה מבוצעים טיפולי חניכיים (פריודונטיה), טיפולי שיניים אסתטיים, טיפולי שיניים משמרים (בסיסיים), שתלים דנטאליים, יישור שיניים (אורתודונטיה), כירורגיית פה ולסת, רפואת שיניים לילדים, שיקום הפה (פרותטיקה).
לדברי דר׳ דניאל ולאנו מנהל רפואי במרחב דן והשרון: "צוות המרפאה ערוך להעניק שירות מקצועי, מוקפד ומסור, וידאג לכל הלקוחות לטיפולים מקצועיים עם הרגישות והסטנדרטים של מיגון ושמירה על בריאות המטופלים כמתבקשים בתקופה זו בשל הקורונה".

כתובת המרפאה: הסיבים 49, קומה 1, פתח תקווה, מספר הטלפון: 03-7726658, מספר הפקס: 03-7726669

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות