ניוזים חמיםחדשות

המשטרה עצרה 5 תושבי ת"א שהחזיקו בחצר ובגג בעיר כלבים וסוסים בתנאי הזנחה והתעללות קשים

המשטרה, בשיתוף פעולה של משרד החקלאות ועיריית ת"א, חשפו על גג בניין בת"א וכן במתחם נוסף בעיר, כלבים, סוסים, ציפורים בתנאי החזקה מחפירים שאינם ראויים למחייה. חמישה חשודים זומנו לחקירה

המשטרה, בשית

במסגרת פעילות של המשטרה, עיריית ת"א ומשרד החקלאות, איתרו חיות רבות בתוך מתחם חצר גדולה בתנאים שאינם ראויים להחזקת חיות ובניגוד לתקנות צער בעלי חיים כגון: כלבים קשורים תחת השמש שעות רבות ללא מחסה או מרבץ, חיות בתוך תאים מלוכלכים בזוהמה, כלבים מגזעים שונים ללא חיסון סירוס או עיקור ועוד.

במתחם נחשפו אף מאות בלוני גז שאוחסנו בצורה מסוכנת ובניגוד לתקנות, מנהלת הגז שהגיעו מצויידים בצו חתום של בית המשפט החרימו את הבלונים.

פעילות הכוחות חשפו גם על גג מבנה בעיר שני כלבים נוספים באותם התנאים.

כאמור, הפעילות שבוצעה על ידי המשטרה שיטור עירוני תל אביב בשיתוף פעולה הדוק עם יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, יחידת סל"ע של עיריית ת"א והשירות הווטרינרי, נתפסו 11 כלבים מסוגים שונים להמשך מעקב רפואי בשירות הוטרינרי העירוני .

חמישה חשודים זומנו לחקירה בגין חשד לביצוע עבירות אלו ובחינת המשך חוקיות המקומות להחזקת החיות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות