ניוזים חמיםחדשות

בעקבות עלייה חדה בתחלואה בר"ג העירייה הודיעה על סגירת פארקים, הסבבוס, אירועים במרחב הציבורי, קבלת קהל ועוד. האזורים האדומים: מרום נווה ותל יהודה

בעקבטת עלייה מדאיגה בתחלואה ברמת גן, בעיקר בשכונות מרום נווה, תל יהודה והסביבה, עיריית ר"ג נוקטת בצעדים חריגים עם סגירת פארקים, השבתת הסבבוס, סגירת קבלת קהל ועוד. "רחוקים מרחק שבוע מהכרזה על שכונות כמו מרום נווה, כאזורים אדומים"

עיריית רמת גן קיבלה החלטות קורונה בעקבות המספרים המזנקים של התחלואה בעיר והסביבה, ובמיוחד בעקבות התחלואה הקיצונית בשכונות מרום נווה ותל יהודה ובכל השכונות שעוטפות אותן.

ואלו ההחלטות:
1. פארק מלמדוביץ יסגר מיידית החל ממחר ויהיה פתוח רק בשעות 6-8 בבוקר.
2. פארק ואדי כופר יסגר בהקדם האפשרי, לאחר השלמת תכנון ורכש של אמצעי סגירה.
3. כל פעילויות תרבות הרחוב ועידוד העסקים יוקפאו לאלתר.
4. ככל שלא יהיה שינוי כיוון בנתונים יופסק שירות הסבבוס בסופי השבוע עד להודעה חדשה. האוטובוסים מהווים מוקד ההדבקה מספר 1, והסבבוס במהותו מוביל ציבור למוקדי התקהלויות בהגדרתו. כמו כן, רמת השימוש בסבבוס בשל המצב צנחה ב-70% מה שלא מצדיק את המשך ההוצאה הציבורית הכבדה.
בעירייה מדגישים: "בפגישת עבודה תקופתית היום עם מפקדי משטרת ישראל בעירייה נשים את הצורך באכיפת קורונה מוגברת על ידי המשטרה ובמיוחד במרום נווה והשכונות העוטפות אותה, בראש הדברים.
העיריה תפסיק לקבל קהל החל מיום ג' למעט מקרים דחופים.
"בהמשך לישיבת הערכת המצב העירונית אמש, *המערך העירוני החל כבר היום בהכנת כל המכלולים העירוניים למצב בו הממשלה או המציאות יחייבו הגדרת שכונה, או שכונות כאזור מוגבל כמשמעותו בחוק.".
8. פעילויות תואמות קורונה באופן מלא כמו הקמת קולנוע הדרייב אין באזור האצטדיון תימשכנה ואף תואצנה.
9. החלטות לגבי בתי הספר והקייטנות יתקבלו עד מחר לאחר דיונים משלימים.
10. לפי הערכת גורמי המקצוע במידה והמגמה לא תבלם אזורים מסויימים בעיר רחוקים רק שבוע עד שבועיים מלהפוך לאזורים אדומים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות