ניוזים חמיםחינוך

"לבריאות אין מחיר!" ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, בקריאת התעוררות לזאב אלקין, השר להשכלה גבוהה

פליק קורא למל"ג להתעורר ולראות את המציאות הקשה כשהוא יוצא כנגד ההחלטה להזמין למבחנים סטודנטים השייכים לאוכלוסייה בסיכון

יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, ליאור פליק, יצא בקריאה למועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) וזאב אלקין השר להשכלה גבוהה, להתערב כנגד הפגיעה בסטודנטים בתקופת הקורונה ובעיקר בסטודנטים באוכלוסיית הסיכון שלומדים באוניברסיטה הפתוחה ומגיעים בתחבורה ציבורית, מה שחושף אותם בתקופה זו של גל שני ונדבקים רבים, לסכנת הידבקות וסכנת חיים. וכך כתב פליק:

"לבריאות אין מחיר!!!! הגיעה הזמן שתתעוררו (מל"ג), תתחילו לעשות את התפקיד שלשמו אתם קיימים. לא ניתן לשחק עם חיים של סטודנטים וסטודנטיות בפרט אלו שמוגדרים אוכלוסיה בסיכון. זאב אלקין, אומנם נכנסת למשרד חדש אבל כרגע בסדרי העדיפויות הנושא הזה צריך להיות בראש. טוהר האקדמיה לא קודם לקדושת החיים ולבריאות הציבור!!!! #תתעוררו על החיים שלכם! #סטודנטים באוכלוסיית סיכון."

קריאה למל"גקריאה למל"ג

ליאור פליק, נלחמים למען הסטודנטים השייכים לאוכלוסייה בסיכון?

"מאז תחילת משבר הקורונה אנו באגודת הסטודנטים פעלנו בשיתוף הנהלת האוניברסיטה הפתוחה במציאת פתרונות לטובת הסטודנטים בעידן הקורונה. לאוניברסיטה הפתוחה אתגרים ייחודיים שאיתם צריכה להתמודד בתקופה מאתגרת זו. לאחרונה הנהלת המוסד החליטה לפעול ללא שיתוף פעולה ולקבל החלטות שקשורות לסטודנטים ללא שיתוף פעולה אתנו. כחלק מצעד זה סטודנטים ששייכים לאוכלוסיה בסיכון לא מקבלים פתרונות מהמוסד שהחליט שיבואו להיבחן בכיתות קטנות של 1-4 סטודנטים, אך שכחו לרגע שאוכלוסיה זו בחלקה הגדול צריכה להגיע בתחבורה ציבורית ובכך מסכנת את עצמה ללא כל הצדקה. בזמן שבמוסדות אחרים מספקים פתרונות אצלנו המוסד ממשיך להתנהל בשלו ובחוסר רגישות לאוכלוסיה זו. היום החלטנו שדי, איננו מתכוונים לשבת בצד בזמן שאוכלוסיות שונות נפגעות, איננו מתכוונים לשתוק כשזכויות הסטודנטים נרמסות! אנו נמשיך במאבק שלנו לשינוי החלטות המוסד מול כל הגורמים שצריך."

הבריאות קודמת לכלהבריאות קודמת לכל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות