ניוזים חמיםחינוך

הורים לילדי גן של החינוך המיוחד בראשל"צ הגיעו הבוקר וגילו שהסייעת המחליפה שיכורה לחלוטין. אמא: "נדף ממנה ריח חריף של אלכוהול והיא התנדנדה ולא הצליחה להשלים מילה מרוב שכרות"

הורים הגיעו הבוקר עם ילדיהם לגן של החינוך המיוחד בראשל"צ וגילו לתדהמתם שהסייעת החלופית שעיריית ראשל"צ שלחה, היא לגמרי שיכורה, בקושי עומדת על רגליה. "איך העירייה שולחת ועוד לגן כזה, בחורה ללא הכשרה ובלי לבדוק. אנחנו עם דמעות בעיניים כל היום", אומרים ההורים. בעיריית ראשון לציון ציון שהנושא בבדיקה ולא הגיבו מעבר

הורי ילדי גן לחינוך המיוחדת- גן תקשורת לילדים על הספקטרום האוטיסטי (שמו שמור במערכת) הגיעו הבוקר לגן הילדים וגילו כי באותו בוקר עיריית ראשון לציון הציבה בגן סייעת חלופית. להורים לא הייתה בעיה עם זה, לולא הסייעת שעמדה וקיבלה את ילדי הגן הייתה, לפי ההורים שהגיעו, שיכורה לחלוטין.

כך סיפרה הגר, אם לילד בגן למערכת "ניוזים מרכז": "כשאני הגעתי לגן, היו שתי אימהות שהמתינו מחוץ לגן בפחד ואיך שהגעתי עם בני הן אמרו לי שיש סייעת מחליפה והיא נראית להן שיכורה. אז נכנסתי לגן עם בני והגננת קיבלה אותו, ואמרה לי שהיא כבר התקשרה לעירייה וביקשה סייעת אחרת. באותו זמן – אמא אחרת פנתה לסייעת ושוחחה איתה ברוסית והסייעת בקושי ענתה לה. האמא אמרה לי שהיא מריחה מאלכוהול והיא שיכורה לגמרי, שגם אני הרחתי את זה. הגננת המשלימה התקשרה לעירייה וביקשה להחליף אותה, ומיד הגיעו לאסוף אותה. הבנו שאנשים בעירייה התקשרה לאבא של הסייעת והוא הגיע לאסוף אותה".

אמא אחרת בגן סיפרה ל"ניוזים מרכז": "מדובר בילדים שצריכים אנשים מקצועיים פלוס. לא מובן איך העירייה חושבת שאפשר לשלוח בחורה כזאת לכל גן שהוא, ובעיקר לגן עם ילדים כאלו".

הגר מספרת עוד: "הסייעת יצאה מהגן שהיא כולה מתנדנדת. משהו הזוי לחלוטין. רק אחרי שהיא יצאה מהמתחם הלכנו האמהות כל אחת לעבודתה. אני יושבת כל היום בעבודה עם דמעות בעיניים. הילדים נשארו רק עם גננת ועם קלינאית תקשורת אחת שהייתה נוכחת".

פנינו לעיריית ראשון לציון לשמוע איך ייתכן ששולחים סייעות מבלי לבדוק אותן ואת הרקע וההכשרה שלהן- ובעיקר לגן לילדים מהחינוך המיוחד.

בעיריית ראשון לציון הגיבו לקונית: "הנושא נמצא בבדיקה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות