חינוךניוזים חמים ברשת

שני בתי ספר בר"ג -אביגור והערמונים, נסגרים עקב מציאת שני חולים מאומתים בקרב התלמידים

שני תלמידים חולים מאומתים הערב ברמת גן מביאים לסגירת בתי הספר ערמונים ואביגור. יערכו בדיקות לצוות הרפואי והתלמידים בשכבות

 

שני מקרי קורונה מאומתים נמצאו היוםצבמערכת החינוך שלנו בעיר. שני מקרים של תלמידים נרשמו היום- הראשון משכבת ח' בבית ספר "ערמונים" והמקרה השני משכבת ה' בבעת ספר "אביגור".

הית ספר אביגור יסגר עד ליום 23.6

בית ספר ערמונים עד ליום 18.6.

אגף החינוך נמצא בקשר רציף מול משרד החינוך, משרד הבריאות והמוסד החינוכי ופועל בהתאם להנחיות המועברות אליו.

המנהלים הוציאו עדכון לצוות בית הספר, לתלמידים ולהורים ונמדיך לעדכן בכל התפתחות ומידע חדשים. כל התלמידים יעברו ללמידה מרחוק עד לתאריך זה.

על פי תיחקור שנערך, ייבדקו כל מי שנחשפו לחולה מהתלמידים והצוות. כמו כן, ייערך ניקוי וחיטוי מלא בבית הספר לטובת הכנתו לפתיחה מחודשת.

ליעד אילני, מ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת החינוך העירונית: "לצערנו שני מקרי קורונה ראשונים במערכת החינוך שלנו.

בתי הספר 'ערמונים' ו'אביגור'.
אנחנו נמצאים בקשר רציף מול משרדי הבריאות והחינוך ופועלים בהתאם להנחיות.
מנהלות בתי הספר עדכנו את צוותי ההוראה, התלמידים וההורים על סגירת בתי הספר (ערמונים עד ה 18.06, אביגור עד ה 23.06) ומעבר ללמידה מרחוק.
משרד הבריאות עורך חקירה אפידימיולוגית בסיוע העירייה כדי לוודא שמי שנחשף לילדים שאובחנו כחיוביים לנגיף, יכנסו לבידוד ויבדקו בהקדם.
אנא מכם, הקפידו על הנחיות משרד הבריאות והגיינה אישית".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות