חדשותניוזים חמים ברשת

חילוץ לא שגרתי: לוחמי האש נקראו לחלץ ילד בן 11 שנלכד במתקן דואר, בזמן ששיחק מחבואים עם חבריו

מסתבר שילדים משחקים עוד מחבואים, רק שהמשחק יכל להיגמר אמש באסון עבור ילד בן 11 מתל אביב, לולא פעולה מהירה של לוחמי האש

 

לוחמי האש מורגלים במבצעי חילוץ שונים, אלא שאמש הוזעקו למבצע חילוץ לא שגרתי, של ילד בן 11 שנלכד בתוך מתקן אחסנה של Boxit.‏ Boxit הינו שירות המאפשר קבלת משלוחים במגוון נקודות בפריסה ארצית.

אתמול בערב הוזעקו צוות לוחמי אש מתחנת הכיבוי של תל אביב למרכז מסחרי ברחוב פנחס רוזן לאחר שנתקבלו קריאות רבות על ילד בן 11 שנתקע בתוך המתקן במהלך משחק מחבואים ששיחק עם חבריו .

אושי לוי מפקד צוות הכיבוי שפעלו בזירה וחילצו את הילד סיפר: ״בהגיענו למקום מצאנו את הילד לכוד בתוך מתקן אחסנת החבילות של ׳בוקסין׳. הילד מצא את המתקן כמקום טוב להסתתר במהלך משחק ששיחק כאן עם חבריו . הילד נכנס לאחד התאים וסגר את דלת התא מפנים. חשוב לציין כי מזל שזה היה בשעות הערב ולא בשעות החום הכבד. התא מאוד קטן וכמות החום שהייתה היום יכלה להיות מסוכנת מאוד בסיטואציה כזאת. פעלנו בזריזות ותוך זמן קצר הצלחנו לשלוף אותו החוצה ללא פגע – מסר להורים : גם משחק מחבואים תמים יכול להיות לפעמים מסוכן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות