חדשות

צפו: הצהרת תובע הוגשה הבוקר נגד איגור צ'פיקוב שרצח על־פי החשד את בת זוגו טטיאנה חייקין לפני שבועיים בבת ים

המשטרה סיימה את חקירת רצח טטיאנה חייקין מבת ים - היום תוגש הצהרת תובע נגד איגור צ'פיקוב בגין רציחתה

בתום שבועיים של חקירה משטרתית אינטנסיבית ומורכבת תוגש היום (א') לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד איגור צ'פיקוב, בגין רצח בת זוגתו טטיאנה חייקין בבת ים.
הכל החל ב־3 במאי בשעות הערב, כאשר צ'פיקוב בן ה־54 צלצל למוקד 100 של המשטרה כמה פעמים, דיווח כי הוא שיכור וכי הרג את בת זוגו, ומסר למשטרה מספר כתובות. תוך זמן קצר הצליחו כוחות משטרה לאתר את צ'פיקוב בדירת בני הזוג ברחוב יוספטל בבת ים, שם אותרה גופתה של חייקין, בת 50 במותה, ועליה סימני אלימות קשים. כזכור, צ'פיקוב כבר ישב במאסר חצי שנה ב־2014 בגין אלימות כלפי חייקין, אך השתחרר ושב אליה.
צ'פיקוב נעצר וכוחות משטרה רבים, ובהם מעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי וגורמים מקצועיים, החלו מיד במלאכת איסוף ראיות מהזירה ותחקור עדים. גופתה של חייקין הוטסה לאוקראינה לאחר קמפיין גיוס המונים שהוקם לאחר המעשה.
על אף שבשיחות הטלפון למוקד המשטרה הודה בביצוע הרצח, בהמשך חזר בו מהודאתו, הכחיש את מעורבותו ברצח ומסר לחוקריו שלל גרסאות.
פענוח המקרה הקשה והמורכב הוטל על צוות חקירה מיוחד של משטרה מרחב איילון, בליווי פרקליטות מחוז תל אביב. במסגרת החקירה, אשר נמשכה שבועיים, ביצעה המשטרה פעולות רבות ומורכבות, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מגוונים ובתום חקירה קפדנית ומאומצת גובשה תשתית ראייתית נגד החשוד בגין רצח.
היום (א') תוגש לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו של צ'פיקוב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות