חדשותניוזים חמים ברשת

חשד לרצח בר"ג: בת 22 נרצחה בדקירות בדירה ברחוב אבטליון. בן זוגה בן ה-21 נעצר. במקום עוד פצועה

שוב חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה. בת 22 נדקרה למוות בביתה ברחוב אבטליון ברמת גן. במקום עוד פצועה בת 50. בן זוגה של הנרצחת, תושב העיר בן 21 נעצר בחשד לרצח

חשד שעוד אישה נרצחה שוב על ידי בן זוגה. לפני זמן קצר נקבע מותה של צעירה בת 22 שנמצאה דקורה בהיתה ברחוב אבטליון. המשטרה הספיקה כבר לעצור את בן זוגה הן ה-21 תושב העיר, בחשד למעשה.

בשעה 20:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחבד ן על שתי פצועות בדירה ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בת 22 מחוסרת הכרה ואישה כבת 50 במצב קל.

עם הגעתם למקום פראמדיקים של מד"א קבעט את מותה של הצעירה בת 22 ומעניקים טיפול רפואי לאישה כבת 50 במצב קל ומפונה באמבולנס מד"א לבי"ח איכילוב.

פראמדיק מד"א גיא ארזי סיפר: "כשנכנסו לדירה ראינו צעירה בת 22 מחוסרת הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הפצועה השניה, אישה כבת 50 התהלכה בדירה כשהיא בהכרה מלאה טופלה במקום ופונתה לבי"ח כשמצבה קל."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות