חינוך

סערה בעקבות החלטת העליון לשחרר לביתה את כרמל מעודה הגננת המתעללת מראש העין. "בית המשפט הגדיר שהיא סדיסטית, אז למה היא משוחררת הביתה?"

ניקול דניאל חגבי, שילדיה עברו התעללות מידיה של כרמל מעודה אמרה עם הפסיקה: "אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגישה כרגע. החלטת בית המשפט הזויה ומקוממת. איך משחררים למעצר בית אדם שעשה את המעשים החמורים ביותר נגד פעוטות שהיו פה? שהפרקליטות הגדירה כי מאופיינים כסדיסטיים? איפה נשמע דבר כזה? מערכת המשפט יורקת לנו בפנים ומעבירה מסר מאוד ברור שלקורבנות אין שום הגנה. כרמל תישן במיטה חמה בבית שלה ככל הנראה עם האנשים שראו הכל ולא עשו כלום, לכאורה…אנחנו לא נשתוק ומבטיחים כי לכרמל מעודה לא יהיה רגע של שקט. המסר שלנו מאוד ברור: היא צריכה לשבת בכלא! למה היא צריכה להגיע לדיונים כאחד האדם ולא מתא המעצר? אני פשוט לא מאמינה שזו מערכת הצדק שלנו"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות