חינוך

הישג אדיר למערכת החינוך של בת ים: 7 תיכונים מצטיינים

בהישגים הערכיים־חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה.

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים: ההישגים לאור הישגי המיצ"ב בכיתות החט"ב, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור או היציבות בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

פרסום זה מצטרף לתמונה החינוכית לבתי הספר העל־יסודיים ברשויות לשנת תשע"ט שפורסמה לפני כחודש, ממנה עולה כי ברובם המוחלט של המדדים המרכזיים נמצאת בת ים מעל הממוצע הארצי. גם השנה המשיכו אחוזי הזכאות לבגרות בעיר לשמור על יציבות והם עומדים על 83.7%. מדובר בפער משמעותי מהממוצע הארצי שעומד על 69.9% בלבד השנה.

בשנת הלימודים הנוכחית נכלל בתחרות 721 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 288 חטיבות זכו בתגמול. 66% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 18% ממלכתי-דתי, 9% מהחינוך הערבי, 3.5% מהחינוך החרדי, 2.5% מהחינוך הדרוזי ו־1% מהחינוך הבדואי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות