חינוךפתח תקווה

היערכות לשיפוצי הקיץ במוסדות החינוך בפתח תקווה

במהלך השנה בוצעו פרויקטים רבים שהסתיימו:

בניית אגף חדש בבית ספר הס וחידוש אגף קיים בהיקף של 10 מיליון שקלים. כזכור, בית הספר הס יושב במבנה משנת 1930, ודורש חידוש בינוי נרחב.

בבית ספר אורנים בוצעה הצללה בחצר בשטח של 800 מ"ר.

בממ"ד נווה אברהם הותקן מאוורר תקרה ענק במבואה הגדולה, שיפוץ חצר בית הספר והתקנת מתקני משחק מוזיקליים בחצר.

בחטיבת הביניים רבין הוסבו חדרים לכיתות מחשב, שופצו חדרי השירותים וכן שופצה המעטפת החיצונית בחלקה הדרומי.

בתיכון אחד העם שופצה החצר, שופצו חלק מכיתות הלימוד כולל החלפת תאורה לתאורת LED מתקדמת והחלפת חלונות.

בבית הספר שיפר מתוכנן שלב ג' הכולל שיפוץ וצביעת המעטפת של מבנה המנהלה, כולל עבודות פיתוח בחצר ושיפוץ המנהלה.

בחטיבת אחד העם ורבר הוחלפה התקרה האקוסטית והוחלפו גופי התאורה לתאורת LED.

בעמל ב' משופץ מבנה הפריקסט והמבנה הוסב לכיתות לימוד (עקב הגידול במספר התלמידים בבית הספר).

בחטיבת ברנר מתוכנן שיפוץ חזית הדרומית והמערבית שכולל החלפת גופי תאורה במבנה לתאורת LED, ביצוע הצללה בחצר והתקנת ספסלי ישיבה לרווחת התלמידים.

בחטיבת פיינשטיין שופצה המעטפת החיצונית והוחלפה התאורה במסדרונות לתאורת LED.

בחטיבת רשיש מתוכנן שיפוץ חדר המחשבים ושיפוץ כללי באגף הצפוני כולל בניית פיר מעלית והתקנת מעלית ושרותי נכים (לנגישות פרטנית).

בתיכון ברנר מתוכנן שיפוץ כללי של המעבדות, באור חיה נעשה שיפוץ כללי של אולם הספורט, כולל התקנת מיזוג אוויר, בחטיבת פיינברג שופצו כיתות לימוד ומיקום המנהלה עבר לקומת הקרקע בצמוד לחדר המורים.

בחווה החקלאית בוצעו עבודות תשתית חשמל, ובישיבת כפר גנים מתבצע פיר מעלית וכך גם בממ"ד מעלות חיים.

יש לציין כי אחוז ההנגשה של מוסדות החינוך בעיר גבוה ביחס לממוצע הארצי, ומעיריית פתח תקווה נמסר כי בכל שנה מונגשים 4-3 בתי ספר נוספים.

נושא נוסף שמקבל תעדוף על פי הנחיית ראש העירייה הוא הצללת מוסדות החינוך. השנה יבוצעו הצללות בהיקף של כ־2 מיליון שקלים, וביניהן ביצוע הצללות במגרשי הספורט בבתי הספר גורדון, הוברמן, נווה עוז, אריק איינשטיין, עוזי חיטמן, הס הצעירה ועוד, כמו כן מקודמים פרויקטים איכותיים כדוגמת 21M – חללי לימוד מתקדמים הקיימים כבר ב-18 בתי ספר (חלקם כבר קיימים וחלקם בשלבים שונים של ביצוע).

מ"מ ראש העירייה וראש מנהל החינוך רון כץ, ציין: "השנה אנו משקיעים כאמור כ־28 מיליון שקלים בחידוש מבנים ושיפוצים שונים בכל מבני החינוך. אנו מאמינים כי תנאי הלמידה צריכים להיות בהלימה ללמידה המתקדמת המתקיימת בכל מוסדות החינוך ולשאיפה שלנו לבתי ספר חדשניים ומובילים".

 

צילום: לשכת דובר עיריית פתח תקווה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות