חדשות

אושרו שני קוויה שאטלים שיפעלו בסופי שבוע בר"ג. מי חברי הקואליציה, שהפתיעו והתנגדו להצעת ראש העיר?

עוד עשרה ימים יפעלו בסופ"ש שני קווים

לפי החלטת מועצת העיר, שני קווי אוטובוס יפעלו בצירי תנועה מרכזיים למוקדי הבילוי בתל אביב החל מה- 19.7.2019. התוכנית כוללת שני קווי אוטובוס, אחד מקריית קריניצי במזרח העיר והשני בחניון הפארק הלאומי, שינועו בצירים ראשיים ויאספו תושבים בתחנות האוטובוס הקיימות. יודגש כי האוטובוסים לא ייכנסו לשכונות ללא סמלי עירייה וללא עצירות מול מקומות רגישים לציבור הדתי בעיר,  בכדי לא לפגוע בצביון השבת.
ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, אמר עם אישור ההצעה שהוא העלה וגרמה לסערה גדולה בעיר ובמועצה בשבועות האחרונים: "צביון של עיר לא יכול להיבחן תחת אירועי הטווח הקצר. אין לי ספק שרמת גן בדרך להיות טובה יותר לכולם לחילונים ולדתיים. רק הכלה, הבנה ופסילת כל כפיה, יביאו לכך שלכולם יהיה פה טוב יותר והמשחק יפסיק להיות משחק סכום אפס בו טובתו וצרכו של אחד יכולים לבוא רק על חשבון האחר. אנחנו מובילים את העיר באחריות ובאומץ למקום הרבה יותר טוב לכולם. אנחנו באמת אוהבים ומכבדים את כולם. התווכחנו! מעתה כולנו אחים אוהבים ומכבדים אחד את השני  עם ישראל תלוי קודם כל באחדותו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות