חדשות

זוג מחולון סחטו קשישים תחת איומים בכל אזור המרכז. איימו שאם לא ישלמו להם כספים, יביאו לעיקול ביתם

עם התפתחות בחקירה הצליחו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות ולקשור גם את בעלה של החשודה, בן 37 מחולון, למעשים. על פי החשד גם הוא סחט באיומים מתלונן נוסף מרמלה, ומתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות כי החשוד נפגש עם החשוד בקניון עזריאלי לצורך בדיקת האפשרות של העברת כספים נוספים, בתמורה לכך שיסדר לו את התיק בביטוח לאומי. הבעל נעצר ב־5 ביוני. עוד התברר כי החשודה הונתה וסחטה מתלונן זה יחד עם בעלה, וכן הונתה מתלונן נוסף. 2 המתלוננים בני 71 מרמלה ושניהם הונו בשיטה דומה.

מחקירת המשטרה עלה כי החשודים סחטו באיומים את הקורבנות וגבו מהם כסף במזומן בשווי של עשרות אלפי שקלים לכל מתלונן.

ב־13 ביוני נעצר חשוד נוסף בפרשה, בן 55 מבת ים, שעל פי החשד סחט באיומים קשישה שסעדה את בעלה בבית החולים "איכילוב". החשוד שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 5 ימים והחקירה בעניינו תמשיך בהליך רגיל.

מעצרם של החשודים, הבעל והאישה, הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה, כשביום חמישי האחרון הוארך מעצרם ב־5 ימים נוספים. במעמד הדיון הוגשה נגד שניהם הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

 

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות