ראשון לציון

תוכנית "מהיר לעיר" יצאה לדרך

שדרוג התחבורה הציבורית בראשון לציון כולל תוספת של קווים חדשים לצד ביטול קווים בעלי ביקוש נמוך, תגבור תדירות של קווים ישירים ובעלי ביקוש גבוה, שדרוג מסלולים של קווים קיימים ומאספים למסלולים ישירים ומהירים, והרחבת שעות הפעילות של האוטובוסים העירוניים, עד לחצות. כמו כן, יחלו לפעול קווים "חוצי עיר" שיעברו דרך הצירים המרכזיים ויחצו את העיר ממזרח למערב, דרך מרכז העיר.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך מסר: "הבוקר עליתי על האוטובוס על מנת לבחון מקרוב את השינויים בתחבורה הציבורית בראשון. חשוב לי לציין שאנחנו נלווה את השינוי מקרוב ונקיים שיתוף ציבור על מנת לבחון את יעילות השינויים והקווים החדשים. אני פועל עם גורמי המקצוע, משרד התחבורה ונתיבי איילון כדי להפוך את ראשון לציון לאחת הערים המובילות בישראל בתחבורה ציבורית. מגיע לתושבי העיר ליהנות מתחבורה יעילה, מהירה וזמינה שתשפר משמעותית את איכות החיים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות