חינוך

למרות קריאת ועדי ההורים שלא להתייצב לבחינות המיצ"ב הבחינות התקיימו עם מספר גבוה של תלמידים נבחנים. ניצחון למשרד החינוך

כדי להפחית את העומס מבתי הספר ולשם העמקה ויצירת רצף בלמידה, החליט המשרד שלא לפרסם את נתוני המיצ"ב ברמה הבית ספרית. במקביל, הוא פועל בימים אלה להקים ועדה שתבחן את מודל ההבחנות של המיצ"ב. ועדה זו תפתח שעריה לשמוע את הציבור הרחב, ובכלל זה את ציבור ההורים.

ד"ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ציין: "אני רואה חשיבות לתהליך ההערכה החיצונית, תהליך המדייק את מידת האחריות, השקיפות ומחדד את המעקב אחר השינויים אותם עוברת מערכת החינוך על רמותיה השונות, זאת לצד טיפוח תרבות ההערכה פנימית בית ספרית לבחינת התהליכים המתרחשים במוסד החינוכי בהקשר הייחודי שלו ובהתאם לכך לקדם בו את התערבויות פדגוגיות. אני שמח כי ההורים הבינו את חשיבות כלי זה והמיצ"ב במחוז חיפה עבר באופן חלק וללא שיבושים. תודה למנהלים ולצוותי החינוך על עבודה חינוכית במיטבה לאורך השנים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות