רמת גן

רמת גן מוכנה לשעת חירום

הביקורת הרב־מערכתית בדקה את כלל הרבדים העירוניים הקשורים לתחום החירום, בהם: מוכנות כלל המכלולים, איוש תקני כוח אדם, מערך פס"ח (פינוי, סעד, חללים), מערך מתנדבים שירותי בריאות, תשתיות ולוגיסטיקה – בכולם היא הציגה מוכנות ברמה גבוהה לשעת חירום.

דוח הביקורת כלל את חוות הדעת המקצועיות של כלל הגורמים המעורבים בביקורת. פיקוד העורף ציין בדוח: "ממצאי הביקורת בתחומי ההתגוננות האזרחית מציגים כי הרשות נמצאה כשירה ברמת מוכנות גבוהה מאוד להתמודדות עם אתגרים צפויים בחירום ."רשות החירום הלאומית הוסיפה: "עיריית רמת-גן ראויה לכל שבח אודות ההכנות היסודיות והמעמיקות שבוצעו לקראת הביקורת בפרט, ובאשר להיערכות העיר למצבי חירום בכלל. באגף הביטחון הובילו הליך הכנה יוצא מן הכלל לטובה באשר לאופן שבו רשות מקומית אמורה להיות ערוכה למצבי חירום".

מוכנות רמת גן לשעת חירום היא תולדה של עשייה יום־יומית עירונית המאגדת בתוכה את כלל בעלי התפקידים בעירייה, בהובלת אגף הביטחון והאכיפה ומחלקת שירותי החירום העירונית. המחלקה, שמובילה בתפיסתה ובתפקודה ברמה הלאומית ואף במרוצת השנים זכתה בפרסים ותארים בנושא, מתמקדת במטרה אחת, יחידה וחשובה: הכנת מערך החירום העירוני להתמודדות במצבי חירום שונים בשגרה ובשעת משבר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות