חינוך

מנכ"ל משרד החינוך ביקר בראשון לציון

מנכ"ל משרד החינוך, מר שמואל אבואב מסר: "צמיחת מערכת החינוך תלויה בטיב שיתוף הפעולה בין כל גורמי החינוך, שכן חינוך משמעו שילוב ידיים ועשייה משותפת. בביקורי היום בראשון לציון העמקתי בתמונת המצב של החינוך בעיר במבט של עשור. כל מי שעוקב מקרוב אחר הנתונים יכול לראות בהם מליצי יושר על העשייה החינוכית בעיר. העבודה החינוכית בראשון לציון ראויה לכל הערכה".

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר למנכ"ל משרד החינוך כי: "ראשון לציון ניצבת בפני פיתוח אדיר וקליטת 100 אלף תושבים. למרות האתגר  אנחנו לא מוכנים להתפשר על רמת החינוך הגבוהה בעיר". הביקור נערך בגימנסיה הריאלית ועל כך אמר ראש העירייה: "אני בעצמי בוגר הגימנסיה וזה מה שאנחנו רוצים להעביר לדורות הבאים- לשאוף הכי גבוה ולהגיע רחוק".

עו״ד ליאל אבן-זהר מחזיקת תיק החינוך ומ״מ ראש העירייה הודתה למשרד החינוך על השותפות ועל הכיוונים החדשניים שהמשרד מוביל, ואמרה: ״ראשון לציון רוצה להוביל את החינוך בישראל ולהכלל בין מערכות חינוך מובילות בעולם. אנחנו מפתחים מדד מצוינות עירוני, ומצפים מהממשלה ומשרד החינוך לסייע לנו – בהתאמת מערכת החינוך למאה ה21. לממשלה אנחנו קוראים: חינוך לא מתחיל בגיל 3, ומעונות יום צריכים להיות אצל משרד החינוך ולא תחת משרד הרווחה, לטובת כלל ילדי העיר וישראל".

 

צילום: דוברות מחוז מרכז

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות