חינוך

"הגיע העת שבית ספר מרמת גן יזכה בפרס חינוך ארצי לראשונה" 

בהמשך למדו השופטות על התוכניות למעורבות חברתית בהעלאת המודעות לאלרגיות מסכנות חיים, ושמעו מהתלמידים כיצד יצאו מגבולות הכיתה ובית הספר והובילו יוזמות חברתיות וקהילתיות לאורך כל שנת הלימודים.

לצד יישום פדגוגיה מוטת עתיד וקידום יוזמות פורצות דרך, בית הספר עלה להתמודד על פרס החינוך הארצי הודות לאקלים החינוכי המיטבי המאפיין את כל קהילת המנחיל – התלמידים, ההורים, המורים והנהלת בית הספר. הורי התלמידים שלקחו חלק בסיור אף חיזקו את תחושות התלמידים וסיפרו כי ילדיהם מקבלים כלים להיות יזמים מובילים והולכים לבית הספר בשמחה.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, סיפר לוועדה על המהפך שחולל צוות בית הספר בפדגוגיה חדשנית, המתבטא בכך שהורים מכל רחבי העיר מנסים לרשום את ילדיהם ל"מנחיל", והודה לכל העוסקים במלאכה.

מחזיקה תיק החינוך ויו"ר מועצת העיר, מירה שנן, שיבחה את מנהלת "המנחיל", איילה אלבז, שמהווה לדבריה מנהיגה מובילה הפועלת בשיתוף כל המוסדות בעיר ובהנהגתה בית הספר מצטיין בהישגים מהגבוהים בארץ.

ועדת השיפוט סיכמה שבית ספר "המנחיל" מוביל בארץ בחדשנות חינוכית, באקלים מיטבי, בקידום למצוינות וטיפוח מנהיגות, וכי אין ראוי ממנו לפרס החינוך הארצי לשנת תשע"ט.

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן "העיר רמת גן משקיעה מחשבה, מאמץ ומשאבים רבים בחינוך, אך עד היום מעולם לא זכה בית ספר בעיר בפרס החינוך הארצי. חשוב לתקן עיוות היסטורי זה. אני מאחל לכולנו כי בית ספר 'המנחיל' יבשר את הסנונית הראשונה של זכיית בתי ספר ברמת גן בפרס חינוך ארצי. בית ספר 'המנחיל' מוביל בהישגים לימודיים בכל מקצועות הליבה וזאת לצד מתן הזדמנות שווה לכל תלמיד מכל רקע להצליח".

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות