חינוךפתח תקווה

מעורבות חברתית: צובעים את גן השדרה

על מנת לגייס כסף לרכישת ציוד צביעה ובמטרה להפוך את הגן למקום מזמין וכייפי ערכו התלמידים מכירות במסגרת בית הספר ועמלו על איסוף משחקי קופסה להעשרת משחקיית הגן.

היום נפתח בפעילות משותפת והכרות שלאחריה התחלקו לצוותי משימה שונים. חלקם ציירו ציורי קיר בחצר ובחלל הגן, חלקם סידרו ערוגות עם פרחים וצמחי תבלין וחלקם ערכו פעילות כיפית לילדים בתוך הגן.

כשילדי הגן יצאו לחצר, הם גילו שזו השתנתה לחלוטין ושמחו לשחק יחד עם התלמידים בחצר החדשה -ישנה.

הגננת דורית אברהם הודתה על היוזמה המבורכת, תהליך ההכנה והביצוע המרשים. "כבר בשיחת הטלפון הראשונה של התלמידות אפרת ושקד, היה אפשר להרגיש את הרצון הטוב לעשייה".

אפרת, תלמידת הכיתה, סיפרה בהתרגשות "כשהגענו רקדנו עם הילדים וכולם מאוד השתחררו! הכיתה התגבשה ויזמה ציורים נוספים על העץ, על עמוד ועל קירות נוספים בגן. מוטי המחנך המדהים הלך לקנות שתילים שהכיתה שתלה ברחבי הגן ובגינה, זה היה מקסים! הילדים בפעילות שיתפו פעולה והיו מקסימים וכשעזבנו רבים מהילדים תפסו אותנו ולא הרפו".

צילום: מוטי טימור

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות