תל אביב - יפו

תחינתו של ניצול השואה: "אנא לקבוע לי מזוזה במקום נמוך"

במרכז חב"ד מספרים על פניה מיוחדת שהגיעה אמש בעקבות הפרסום, מקשיש בגיל 90, שבקול רועד שאל אם ניתן לרכוש מזוזה "ולקבוע אותה במקום נמוך בדלת". "בביתי יש רק מזוזה אחת ישנה מלפני עשרות שנים, שאינני יודע אם היא כשרה", סיפר הקשיש, "והיא קבועה במקום גבוה בפתח הבית. בשנים האחרונות נזכרתי כיצד אמי הייתה מרימה אותי בילדותי לנשק את המזוזה בכל ערב לפני השינה. כיום אני רוצה לנשק את המזוזה ואינני יכול להגיע אליה, כי אני מרותק לכיסא גלגלים"

"מצות מזוזה חביבה במיוחד על עם ישראל לכל אורך הדורות, ובמיוחד בימינו", אומר הרב יוסף גערליצקי, שליח הרבי מלובביץ לתל-אביב-יפו ורב מרכז העיר, "אך לפעמים בגלל חוסר נגישות, חוסר ידע בנושאי כשרות המזוזות או עלויות גבוהות, יש כאלו שאינם מצליחים לקיים את המצווה בהידור. אנחנו מבטיחים לסייע לכל יהודי בעיר שיזכה למזוזות כשרות ומהודרות בביתו".

לפרטים: מוקד המזוזה טל: 050-6331133 למידע נוסף ניתן לפנות ליצחק בטל: 050-6392200

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות